SUALLAR-AZ.SİY.HÜQUQİ TƏLİMLƏR
| 001) | Azərbaycanın siyasi və hüquqi təlimlər tarixi fənni hüquq elmləri içərisində hansı qrupa aiddir | 
 | 
 | 
| 002) | Təlimlərin proqram müddəası onunla xarakterizə olunur ki | 
 | 
 | 
| 003) | Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin xüsusi elmi metodlarını göstərin | 
 | 
 | 
| 004) | Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin predmetini təşkil edir | 
 | 
 | 
| 005) | Siyasi-hüquqi doktrinanın məzmununa aid deyil | 
 | 
 | 
| 006) | Qədim xalqların siyasi-hüquqi ideologiyası hansı dünyagörüşü formasının tərkib hissəsi kimi çıxış edirdi | 
 | 
 | 
| 007) | Zərdüştiliyin əsas siyasi və hüquqi ideyaları öz əksini tapmışdır | 
 | 
 | 
| 008) | «Avesta» ya görə ən yaxşı idarəçilik forması hansıdır | 
 | 
 | 
| 009) | Zərdüştiliyə görə monarxın maarifliliyi nə ilə şərtləndirilir | 
 | 
 | 
| 010) | Avesta nədir | 
 | 
 | 
| 011) | Zərdüştilik etikası bu üç prinsipdə öz əksini tapmışdır | 
 | 
 | 
| 012) | Avestada maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti | 
 | 
 | 
| 013) | Zərdüştilik təlimində ictimai həyatın aparıcı prinsipi | 
 | 
 | 
| 014) | Zərdüştilik təlimində maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti | 
 | 
 | 
| 015) | Avesta şərə qarşı mübarizənin hansı yollarını göstərirdi | 
 | 
 | 
| 016) | Zərduştilik təlimi utopik ideal cəmiyyətin yaradılmasının əsasını kimi nəyi nəzərdə tutmuşdu | 
 | 
 | 
| 017) | Zərduştilik təliminin ailəyə münasibəti | 
 | 
 | 
| 018) | «Avesta»da adı çəkilən xeyir allahı kimdir | 
 | 
 | 
| 019) | Ahura Məzdanın qanunları hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi | 
 | 
 | 
| 020) | Avestaya görə dövlət hakimiyyətinin güclü olması nədən asılı idi | 
 | 
 | 
| 021) | Avestada neçə zümrə (silk) qeyd olunur | 
 | 
 | 
| 022) | Avestada hansı təbəqəyə istünlük verilir | 
 | 
 | 
| 023) | İstimai quruluş və hüquqi institutlar haqqında Avestanın hansı hissəsində bəhs olunur | 
 | 
 | 
| 024) | İlkin Avesta neçə kitabdan və neçə fəsildən ibarət olmuşdur | 
 | 
 | 
| 025) | Zərdüştilik erkən feodalizm dövründə hansı dövlətin hakim dini kimi tanınmışdır | 
 | 
 | 
| 026) | Avestaya görə dövlətin əsas vəzifələrinə daxildir | 
 | 
 | 
| 027) | Avestada mülki müqavilələrin neçə növü qeyd olunur | 
 | 
 | 
| 028) | Avestaya görə ən ağır cəza müqavilənin hansı növünün pozulmasına görə verilirdi | 
 | 
 | 
| 029) | Avestada hansı cinayət növü ağır cinayətlərə aid edilirdi | 
 | 
 | 
| 030) | Məzda qanunu nikaha neçə yaşda daxil olmağa icazə verirdi | 
 | 
 | 
| 031) | Avesta hansı nikahları qadağan edirdi | 
 | 
 | 
| 032) | Aşağıdakılardan hansı zərdüştiliyin müqəddəs qanunlar məcmusudur | 
 | 
 | 
| 033) | Avesta hansı dinin müqəddəs kitabıdır | 
 | 
 | 
| 034) | Avestanın tərtib edilmə tarixini göstərin | 
 | 
 | 
| 035) | Avesta ilk əvvəl neçə kitabdan ibarət idi | 
 | 
 | 
| 036) | Dövrümüzədək Avesta neçə redaksiyada gəlib çatmışdır | 
 | 
 | 
| 037) | Avestanın strukturuna aid olan hissəni göstərin | 
 | 
 | 
| 038) | Avesta hansı hissələrdən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 039) | Hansı variantda Avestanın ikinci redaksiyasının birinci redaksiyasından fərqi kimi gös-tərmək olar | 
 | 
 | 
| 040) | Zərdüştün təliminə əsasən dünyada neçə əsas başlanqıc mövcuddur | 
 | 
 | 
| 041) | Zərdüştün təliminə əsasən dünyada hansı əsas başlanqıclar mövcuddur | 
 | 
 | 
| 042) | Ahura Məzda nəyi təcəssüm etdirir | 
 | 
 | 
| 043) | Avestanın ikinci redaksiyası necə adlanır | 
 | 
 | 
| 044) | «Zənd-Avesta» neçə hissədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 045) | «Zənd-Avesta» hansı hissələrdən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 046) | Avestaya görə Ahura Məzda və Anhra Manyu arasında gedən mübarizədə insanın rolu nədən ibarət idi | 
 | 
 | 
| 047) | Məzda qanunlarını öyrənmək hansı zümrənin vəzifəsi hesab olunurdu | 
 | 
 | 
| 048) | Zərdüştülüyün ən yüksək əxlaqi prinsipi | 
 | 
 | 
| 049) | «Avesta»ya əsasən «cəmiyyət» və dövlət anlayışları necə xarakterizə olunur | 
 | 
 | 
| 050) | Hansı variantda «Avesta»da cəmiyyətin əsas struktur vahidləri tam olaraq göstərilmişdir | 
 | 
 | 
| 051) | Zərdüştün ardıcılları hansı hissələrə bölünür | 
 | 
 | 
| 052) | Avestaya görə insan cəmiyyəti yaradılması anından hansı inkişaf mərhələlərini keçmişdir | 
 | 
 | 
| 053) | Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «qızıl dövr»nü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar | 
 | 
 | 
| 054) | Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «Avesta» dövründəki cəmiyyət dövrü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar | 
 | 
 | 
| 055) | Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin dirçəliş dövrünü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar | 
 | 
 | 
| 056) | «Avesta»da cəmiyyətin köçərilər qrupu necə xarakterizə olunurdu | 
 | 
 | 
| 057) | “Avesta”nın hansı hissəsində insan cəmiyyətinin “qızıl dövr” haqqında bəhs olunur | 
 | 
 | 
| 058) | Avestada dövlətə aid olmayan əlaməti göstərin | 
 | 
 | 
| 059) | Avestada dövlət funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün zəruri olan güclü hakimiyyət necə adlandırılırdı | 
 | 
 | 
| 060) | «Avesta»da dövlət başçısının şəxsiyyətinə aid olmayan xüsusiyyəti müəyyənləşdirin | 
 | 
 | 
| 061) | «Avesta»da ən yaxşı dövlət forması hansıdır | 
 | 
 | 
| 062) | «Avesta»da ən yaxşı dövlət forması monarxiyanın hansı növü idi | 
 | 
 | 
| 063) | «Avesta»da hüququn hansı sahəsinə dair göstərişlər yox idi | 
 | 
 | 
| 064) | «Avesta»da mülki müqavilənin neçə növü göstərilmişdir | 
 | 
 | 
| 065) | Avesta qanunlarına görə beynəlxalq müqavilələrin pozulması nə ilə nəticələnə bilər | 
 | 
 | 
| 066) | «Avesta»da ailə hüquq normaları hansı məsələləri əhatə etmirdi | 
 | 
 | 
| 067) | «Avesta»da ailə-nigah münasibətlərinə dair yalnış fikri göstərin | 
 | 
 | 
| 068) | Avestanın Vendidad hissəsi barədə yalnış fikri göstərin | 
 | 
 | 
| 069) | Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının neçə forması var idi | 
 | 
 | 
| 070) | Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının hansı formaları var idi | 
 | 
 | 
| 071) | «Avesta»da əks olunan məcburiyyət və cəza tədbirlərinə dair doğru fikri göstərin | 
 | 
 | 
| 072) | Avestaya görə şəxsiyyət əleyhinə olan cinayətlər sırasına aid deyildi | 
 | 
 | 
| 073) | Avestaya görə cinayət deyildi | 
 | 
 | 
| 074) | «Avesta»da hüquqi ideyalar haqqında səhv fikri göstərin | 
 | 
 | 
| 075) | «Avesta»da hökmdara aid olan hansı fikir doğrudur | 
 | 
 | 
| 076) | Avestada cəmiyyətin əsas struktur vahidlərindən olan qəbiləyə aid olmayan əlaməti göstərin | 
 | 
 | 
| 077) | «Avesta»ya əsasən cəmiyyətin neçə əsas struktur vahidi mövcud idi | 
 | 
 | 
| 078) | Azərbaycanda yaranmış siyasi və hüquqi ideyanı göstərin | 
 | 
 | 
| 079) | Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış etməyən təlim hansıdır | 
 | 
 | 
| 080) | Erkən orta əsrlər dövründə Azərbaycanda əsas ideya istiqamətləri hansılar idi | 
 | 
 | 
| 081) | Manilik təliminin banisi kimdir | 
 | 
 | 
| 082) | Manilik hansı dinlərin təsiri ilə yaranmışdır | 
 | 
 | 
| 083) | Manilik dininin formalaşmasına hansı din təsir göstərməmişdir | 
 | 
 | 
| 084) | Manilik təlimi hansı məişət və həyat tərzini təbliğ edirdi | 
 | 
 | 
| 085) | Bu ideoloiyanın bütün qadağalarını tam yerinə yetirən manilərby tələbatları necə təmin edilirdi | 
 | 
 | 
| 086) | Manilər ədalətli cəmiyyət haqqında ideyalarını həyata keçirmək üçün hansı yolları tək-lif edirdilər | 
 | 
 | 
| 087) | Manilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır | 
 | 
 | 
| 088) | Manilik təlimi hansı dövrdən yayılmağa başladı | 
 | 
 | 
| 089) | Hansı İran şahənşahı tacqoyma mərasimində Manini yeni dinin peyğənbəri elan etdi | 
 | 
 | 
| 090) | Mani necənci ildə rəsmi olaraq İran şahı Şapur tərəfindən yeni dinin peyğəmbəri elan olundu | 
 | 
 | 
| 091) | Manilik təliminin üç prinsipi necə adlanırdı | 
 | 
 | 
| 092) | 243-cü ildə İran şahənşahı Şapur öz tacqoyma mərasimində kimi yeni dinin peyğəmbə-ri elan etdi | 
 | 
 | 
| 093) | Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədini insanda olan işıq zərrəciklərini maddi aləmin hökmranlığından xilas etməkdir. Maniliyə görə buna necə nail olmaq olar | 
 | 
 | 
| 094) | Maniliyin formalaşdığı dövrün xarakterizəsi hansı variantda düzgün ifadə olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 095) | Manilik təlimi nəyə qarşı yönəlmişdi | 
 | 
 | 
| 096) | Manilik təlimi nəyə qarşı deyildi | 
 | 
 | 
| 097) | Sasanilərin maniliyə münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 098) | Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədi nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 099) | Həm manilik, həm də zərdüştilik aləmi iki böyük başlanğıcın – xeyir və şərin, işıq və zülmətin mübarizə meydanı kimi görürdü. Bu məsələdə maniliyi zərdüştilikdən fərqləndirən cəhət hansıdır | 
 | 
 | 
| 100) | Manilik təliminin xüsusi mülkiyyətə münasibəti | 
 | 
 | 
| 101) | Məzdəkilər köləliyə necə yanaşırdılar | 
 | 
 | 
| 102) | Məzdəkilik təlimi xüsusi mülkiyyətə necə münasibəti bəsləyirdi | 
 | 
 | 
| 103) | Məzdəkilər hansı məişət və həyat tərzini düzgün hesab edirdilər | 
 | 
 | 
| 104) | Məzdəkilik əməyə necə münasibət bəsləyirdi | 
 | 
 | 
| 105) | Məzdəkilər öz ideyalarını hansı yollarla təbliğ edirdilər | 
 | 
 | 
| 106) | Məzdəkilərin əsas məqsədini göstərin | 
 | 
 | 
| 107) | Məzdəkilik sosial bərabərliliyi nədə görürdülər | 
 | 
 | 
| 108) | Məzdəkilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 109) | Məzdəkilərin Sasanilər dövlətində qadının vəziyyətinə münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 110) | Məzdəkilik cərəyanı insanların bədbəxtliyinin səbəbini nədə görürdülər | 
 | 
 | 
| 111) | Məzdəkilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır | 
 | 
 | 
| 112) | Məzdək bu əsərlərdən hansının müəlifidir | 
 | 
 | 
| 113) | Məzdəkilik manilikdən bu xüsusiyyəti ilə fərqlənirdi | 
 | 
 | 
| 114) | Məzdəkə görə sosial bərabərliyə nail olmaq olar | 
 | 
 | 
| 115) | Məzdəkilik təbliğ edridi | 
 | 
 | 
| 116) | Məzdəkilik təbliğ etmirdi | 
 | 
 | 
| 117) | Məzdəkiliyin əsas tələblərindən biri də aşağıdakıdır | 
 | 
 | 
| 118) | Məzdəkilik cərəyanının əsas şüarı nə idi | 
 | 
 | 
| 119) | Məzdəkilərin müharibəyə münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 120) | Məzdəkiliyin əsas əhəmiyyəti nədən ibarət idi | 
 | 
 | 
| 121) | Məzdəkiliyin proqramı barədə söylənilən hansı fakir doğrudur | 
 | 
 | 
| 122) | Cavablardan hansını Məzdəkilər təliminə aid etmək olar | 
 | 
 | 
| 123) | Müsəlman hüququnun mənbələrinə aid etmək olmaz | 
 | 
 | 
| 124) | Mövcud olmayan məzhəbləri göstərin | 
 | 
 | 
| 125) | İslamın meydana gəlməsi hansı əsrə aiddir | 
 | 
 | 
| 126) | Müsəlman hüququnun mənbələrini onların hüquqi qüvvələrinin azalma dərəcəsinə görə göstərin | 
 | 
 | 
| 127) | Hənifəlik məzhəbinin banisi kimdir | 
 | 
 | 
| 128) | İslamda ən geniş yayılmış məzhəb hansıdır | 
 | 
 | 
| 129) | Sünnilik və ya şərti olaraq ortodoksal islam adlamdırılan məzhəbə görə dini işlər kimə həvalə olunur | 
 | 
 | 
| 130) | Müsəlman hüququnun əsas mənbələri hansılardır | 
 | 
 | 
| 131) | Müsəlman hüququnun mənbəyi hansılardı | 
 | 
 | 
| 132) | İslamın qanunları hansı hissədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 133) | Şəriətlə müsəlman hüququnun nisbətini necə xarakterizə etmək olar | 
 | 
 | 
| 134) | Müsəlman hüququnun neçə mənbəyi vardır | 
 | 
 | 
| 135) | Xürrəmilik hərəkatının daha fəal olduğu dövr | 
 | 
 | 
| 136) | Xürrəmilik hərəkatının görkəmli nümayəndəsi kimdir | 
 | 
 | 
| 137) | Xürrəmilik cərəyanının əsas məqsədini göstərin | 
 | 
 | 
| 138) | Xürrəmilər sosial bərabərliliyi nədə görürdülər | 
 | 
 | 
| 139) | Xürrəmilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 140) | Xürrəmilər sosial bərabərsizliyin səbəbini nədə görürdülər | 
 | 
 | 
| 141) | Xürrəmilər nə tələb edirdilər | 
 | 
 | 
| 142) | Xürrəmiliyin təliminə əsasən ədalətin bərqərar olması üçün nə tələb olunurdu | 
 | 
 | 
| 143) | Xürrəmiliyin feodal asılılığına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 144) | Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış edən təlim hansıdır | 
 | 
 | 
| 145) | «İxvan-əs Səfa» cəmiyyəti neçənci əsrdə və harada yaranmışdır | 
 | 
 | 
| 146) | «İxvan-əs Səfa» cəmiyyətinin təlimi hansı traktatda öz əksini tapmışdır | 
 | 
 | 
| 147) | «Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri» neçə traktatdan ibarət idi | 
 | 
 | 
| 148) | «Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri»ndə idarətemənin neçə növü gös-tərilmişdir | 
 | 
 | 
| 149) | Aşağıdakılardan hansını «İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti idarəetmənin növlərinə aid etmirdi | 
 | 
 | 
| 150) | «İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti cəmiyyətin dəyişdirilməsinin hansı yollunu təbliğ edirdi | 
 | 
 | 
| 151) | «İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti nəyin uğrunda çıxış edirdi | 
 | 
 | 
| 152) | «İxvan əs-Səfa»nın əsas ideyasını göstərin | 
 | 
 | 
| 153) | «İxvan əs-Səfa» cəmiyyətinin mövcud quruluşa qarşı fəal, inqilabı mübarizə ideyasına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 154) | Bunlardan hansı XI-XII əsrlərdə yaşayıb-yaratmış qabaqcıl fikrin nümayəndələrindəndir | 
 | 
 | 
| 155) | Aşağıda adları çəkilənlərdən hansı XI-XII əsrlərdə Azərbaycanda islam ideologiyasının nümayəndəsi idi | 
 | 
 | 
| 156) | Əl-Qəzali öz istedadını və bacarığını hansı sahəyə yönəltmişdir | 
 | 
 | 
| 157) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əl-Qəzalidir | 
 | 
 | 
| 158) | Düzgün variantı seçin | 
 | 
 | 
| 159) | Düzgün olmayan varinatı seçin | 
 | 
 | 
| 160) | “Hoccət əl islam” titulu kimə aiddir | 
 | 
 | 
| 161) | “Elmin meyarı’ , “Baxisin məhəkki” …….ardicilliği tamamla. | 
 | 
 | 
| 162) | «Metafizika» (‘Məbat ət təbiət”) və «Valıqların ierarxiyası» ( Məratib əl mövcudat”) əsərlərinin müəllifi | 
 | 
 | 
| 163) | Ə.Bəhmənyar hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi | 
 | 
 | 
| 164) | Ə.Bəhmənyarın bu əsərlərindən hansının müəllifidir | 
 | 
 | 
| 165) | 
 | 
 | 
 | 
| 166) | X.Şirvaninin tənqid hədəfi hansıdır | 
 | 
 | 
| 167) | 
 | 
 | 
 | 
| 168) | 
 | 
 | 
 | 
| 169) | Xaqani Şirvaninin siyasi məzmunlu əsərlərinə aiddir | 
 | 
 | 
| 170) | Müasiri olduğu cəmiyyəti Xaqani Şirvani necə adlandırırdı | 
 | 
 | 
| 171) | Xaqani hakim feodal sinfinin nümayəndələrinə münasibət necə idi | 
 | 
 | 
| 172) | “Töhfətül Iraqeyn” , “Həbsiyyə “ ……. ardıcıllığı tamamla | 
 | 
 | 
| 173) | Hansı mütəffəkkir müasiri oldugu cəmiyyəti ‘zülm evi’ , “ədalətsizlik məskəni” “zorakılıq yuvası ve riyakarlıq qalası “ kimi dəyərləndirir | 
 | 
 | 
| 174) | Ə.Xaqaninin siyasi idealı kimi çıxıs edirdi | 
 | 
 | 
| 175) | Ə.Xaqaniyə görə yer üzündə ədalətin təntənəsini kim həyata keçirə bilərdi | 
 | 
 | 
| 176) | Uyğun varinatı secin | 
 | 
 | 
| 177) | “Mədain Xərabələri” əsərinin müəllifi | 
 | 
 | 
| 178) | Ə.Xaqani harada vəfat etmişdir | 
 | 
 | 
| 179) | N.Gəncəvi hökmdarlara tövsiyə edir | 
 | 
 | 
| 180) | N.Gəncəvinin ideal dövləti nə üzərində qurulmuşdur | 
 | 
 | 
| 181) | N.Gəncəvi feodal istismarına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 182) | N.Gəncəvinin müəllifi olduğu əsər | 
 | 
 | 
| 183) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi N.Gəncəvi deyil | 
 | 
 | 
| 184) | 
 | 
 | 
 | 
| 185) | 
 | 
 | 
 | 
| 186) | N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətinin yaranması nə ilə bağlı idi | 
 | 
 | 
| 187) | N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətinin əsas əlaməti | 
 | 
 | 
| 188) | N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətində əhali hansı təbəqələrə bölünürdü | 
 | 
 | 
| 189) | N.Gəncəvinin ideal cəmiyyəti | 
 | 
 | 
| 190) | Siyasi ideali maarifci monarxiya olan mutəfekkirləri secin 1.N.Gəncəvi; 2.Ibn Sina; 3.Əlğ-Qəzali; 4.Ə.Xəqani | 
 | 
 | 
| 191) | N.Gəncəvinin hansı poemasinda xalqın şah üçün deyil, şahın xalq üçün mövcud olması fikri irəli sürülür | 
 | 
 | 
| 192) | Y.E.Bertels bu Azərbaycan şairinin öz zəmanəsindəki bütün eybəcər hadisələr haqqında cəsarətlə danışmasına heyrət edir…söhbət kimdən gedir | 
 | 
 | 
| 193) | N.Gəncəvi hansi əsərinde varlı və kasıbların olmadığı ideal cəmiyyət təsvir edir | 
 | 
 | 
| 194) | N.Gəncəvinin «Xəmsə»sinə necə poema daxildir | 
 | 
 | 
| 195) | N.Gəncəvi qədim yunan mütəfəkkirlərinin ideyalarını özünün hansı əsərində vermişdir | 
 | 
 | 
| 196) | N.Gəncəvi ilə Ə.Xəqanini birləşdirən ortaq cəhəti secin | 
 | 
 | 
| 197) | N.Gəncəvinin dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən cəmiyyət necə adlanırdı | 
 | 
 | 
| 198) | Ilk əvvəl Nizami Gəncəvinin siyasi idealı kimi maarifçi monarxiyanı hansı əsərində müşahidə etmək olar | 
 | 
 | 
| 199) | Yaradıcılığının ilkin dövrlərində N. Gəncəvinin siyasi idealı hansı dövlət idarəetmə forması olmuşdur | 
 | 
 | 
| 200) | Əhvədi Marağalının siyasi və hüquqi baxışlarının fərqli cəhətləri hansılar idi | 
 | 
 | 
| 201) | Əhvədi Marağalının siyasi idealı nə idi | 
 | 
 | 
| 202) | Əhvədi Marağalının müsəlman hüququna münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 203) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əhvədi Marağalıdır | 
 | 
 | 
| 204) | Əhvədi Marağalı cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 205) | Ə.Marağalı idealına çatmağı nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 206) | Ə.Marağalıya görə qanun | 
 | 
 | 
| 207) | Ə.Marağalının mütərəqqi ideyalardından biri də | 
 | 
 | 
| 208) | Mahmud Şəbüstəri özünün siyasi idealına çatmaq üçün hansı yolu təklif edirdi | 
 | 
 | 
| 209) | Mahmud Şəbüstərinin yeni ictimai münasibətlərin xalq üsyanı yolu ilə bərqərar olması mümkünlüyünə münasibəti | 
 | 
 | 
| 210) | 
 | 
 | 
 | 
| 211) | Mahmud Şəbüstəri əsərlərində hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi | 
 | 
 | 
| 212) | Uyğun variantı seçin | 
 | 
 | 
| 213) | 
 | 
 | 
 | 
| 214) | N.Tusinin müasiri olduğu siyasi və hüquqi gerçəkliyə münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 215) | N.Tusinin təsvir etdiyi ideal cəmiyyətdə dövlət hakimiyyətinin əsas vəzifəsi nədən ibarət idi | 
 | 
 | 
| 216) | N.Tusinin təsvir etdiyi ideal dövlətdə ali vəzifəli şəxslər | 
 | 
 | 
| 217) | N.Tusinin «ideal dövdət»ində vəzifəli şəxslər kimlərin qarşısında hesabat verməli idilər | 
 | 
 | 
| 218) | N.Tusinin ideal dövlətinin sakinləri nədən qorxmurdular | 
 | 
 | 
| 219) | 
 | 
 | 
 | 
| 220) | N.Tusiyə görə dövlət | 
 | 
 | 
| 221) | N.Tusi dövlətin meydana gəlməsi haqqında hansı fikirlərdən uzaqlaşmışdır | 
 | 
 | 
| 222) | N.Tusi əhalini neçə təbəqəyə bölürdü | 
 | 
 | 
| 223) | 
 | 
 | 
 | 
| 224) | N.Tusiyə görə qanunlar | 
 | 
 | 
| 225) | N.Tusi cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 226) | 
 | 
 | 
 | 
| 227) | Aşağıda qeyd olunan xüsusiyyətlərdən hansı N.Tusinin maarifçi monarxda görmək istədiyi xüsusiyyətlərdən deyil | 
 | 
 | 
| 228) | 
 | 
 | 
 | 
| 229) | N.Tusi onun şərəfinə “Əxlaqi Nasiri “ əsərini kimin şərəfinə yazmışdır | 
 | 
 | 
| 230) | Hülaki dövlətinin banisi və ilk paytaxtı göstərilmiş varianti göstərin | 
 | 
 | 
| 231) | N.Tusi hansı hökmdarın maliyyə- təsərrüfat üzrə məslətcisi olmuşdur | 
 | 
 | 
| 232) | XIII əsrdə yaşamış və Şərqin, antik yunan fəlsəfəsinin və elminin təsiri altında formalaşan Azərbaycan alimini göstərin | 
 | 
 | 
| 233) | N.Tusiyə aid fkirləri göstərin | 
 | 
 | 
| 234) | Hansı mütəfəkkir ədalətsiz siyasəti “despot” adlandırmışdır | 
 | 
 | 
| 235) | N.Tusi dövlətin siyasətindən bəhs edərkən onun özünü də iki qrupa bölür | 
 | 
 | 
| 236) | Cinayət və cəza problemlərinin həllində “Əvvəl xəstəlik müəyyən edilməli,onun yaranmasının səbəbləri müəyyən edilməli və sonda müalicəyə başlamalı” – fikri kimə məxsusdur | 
 | 
 | 
| 237) | N.Tusinin fikrincə cinayətlərin baş verməsinin qarşısının alınması üçün hansı üsullardan istifadə etmək lazımdır | 
 | 
 | 
| 238) | N.Tusi neçənci ildə və harada vəfat etmişdir | 
 | 
 | 
| 239) | “Edam cəzasina can atmaq düzgün deyil,cinayətkarın islah olunmasına,onun tərbiyə-lənməsinə inanmamaq ağlasığan deyil”- fikri kimə məxsusdur | 
 | 
 | 
| 240) | Aşağıdakı əsərlərdən hansının müəllifi N.Tusidir | 
 | 
 | 
| 241) | “Əxlaqi-Nasir” əsəsrindəki “Əxlaqın saflaşdırılması haqqında” məqalə nəyə həsr olun-muşdur | 
 | 
 | 
| 242) | «Əxlaqi-Nasiri» kitabında cəzanın neçə növünü göstərmişdir | 
 | 
 | 
| 243) | N.Tusinin “ziraət əhli” adlandırdığı zümrə | 
 | 
 | 
| 244) | N.Tusinin “müamilə əhli” adlandırdığı zümrə | 
 | 
 | 
| 245) | N.Tusi şəhər əhalisini öz xarakterlərinə görə neçe qrupa bölmüşdür | 
 | 
 | 
| 246) | N.Tusi cəmiyyətin müxtəlif təbəqələri arasında nizam-intizamın olmasını nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 247) | Öz siyasi və hüquqi təlimində dövlətin iki - xeyirxah və bədxah növünü fərqləndirən mütəfəkkir | 
 | 
 | 
| 248) | Dövlətin ədalətli və ədalətsiz kimi iki növünü göstərən mütəfəkkir | 
 | 
 | 
| 249) | N.Tusi bədxah (qeyri-xeyirxah) dövləti neçə növə bölmüşdür | 
 | 
 | 
| 250) | N.Tusi qanunları bölürdü | 
 | 
 | 
| 251) | N.Tusinin fikrincə,cinayətin törədilməsində təqsirin neçə forması mövcuddur | 
 | 
 | 
| 252) | N.Tusinin fikrincə “böyuk cair”, yəni ağır cinayətkar kimə deyirlər | 
 | 
 | 
| 253) | “Edam etməyə can atmaq lazım deyildir… Binanı uçurmaq və onun bərpa ediləcəyinə inanmamaq ağlasığan şey deyildir “ – fikri kimə məxsusdur | 
 | 
 | 
| 254) | Adları çəkilənlərdən hansı hürufilik cərəyanının nümayəndəsidir | 
 | 
 | 
| 255) | Hürufilik cərəyanı neçənci əsrdə yaranmışdır | 
 | 
 | 
| 256) | Hüruyfiliyin banisi kimdir | 
 | 
 | 
| 257) | Aşağıdakılardan hansı cərəyan hürufiliyin ideya mənbələrindən biri olmuşdur | 
 | 
 | 
| 258) | Hürufilik təlimi hansı xarakter daşıyırdı | 
 | 
 | 
| 259) | Feodal cəmiyyəti hürufiliyi necə qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 260) | Hürufiliyə görə sosial ədalətsizliyin kökundə nə dayanırdı | 
 | 
 | 
| 261) | İ.Nəsimi hansı idarəçilik formasının tərəfdarı idi | 
 | 
 | 
| 262) | Bu əsərdən biri hürufilik ideologiyasının banisi İ.Nəiminin deyil | 
 | 
 | 
| 263) | Molla Vəli Vidadi tənqid edirdi | 
 | 
 | 
| 264) | M.Vidadinin feodal quruluşuna münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 265) | Bunlardan biri XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiridir | 
 | 
 | 
| 266) | Y.Qarabaği neçənci əsrdə yaşamışdır | 
 | 
 | 
| 267) | Y.Qarabağinin tənqid hədəfi nə idi | 
 | 
 | 
| 268) | 
 | 
 | 
 | 
| 269) | «Miratül-camal» əsərinin müəllifi kimdir | 
 | 
 | 
| 270) | Aşağıdakı əsərlərdən hansının müəllifi S.Təbrizidir | 
 | 
 | 
| 271) | XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiri kimdir | 
 | 
 | 
| 272) | M.P.Vaqifin siyasi idealı | 
 | 
 | 
| 273) | 
 | 
 | 
 | 
| 274) | «Görmədim» müxəmməsinin müəllifi kimdir | 
 | 
 | 
| 275) | XVIII əsrdə yaşamış Azərbaycan şairi və dövlət xadimi kimdir | 
 | 
 | 
| 276) | Q.Zakir çarizmin müstəmləkəçilik siyasətini necə qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 277) | Q.Zakir hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi | 
 | 
 | 
| 278) | «Gülüstani-İrəm» əsərinin müəllifi kimdir | 
 | 
 | 
| 279) | A.Bakıxanovun siyasi idealı nə idi | 
 | 
 | 
| 280) | A.Bakıxanova görə maarifçi monarx | 
 | 
 | 
| 281) | 
 | 
 | 
 | 
| 282) | 
 | 
 | 
 | 
| 283) | A.Bakıxanov cəmiyyətin dəyişdirilməsi yolunu nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 284) | 
 | 
 | 
 | 
| 285) | A.Bakıxanovun etikaya həsr olunmuş əsəri | 
 | 
 | 
| 286) | A.Bakıxanovun dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən ədəbi məclis necə adlanırdı | 
 | 
 | 
| 287) | A.Bakıxanovun Dagıstan və Şirvan xalqlarının tarixinə həsr olunmuş əsəri | 
 | 
 | 
| 288) | A.Bakıxanova görə insanların davranışının əsasını | 
 | 
 | 
| 289) | A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 290) | A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 291) | A.Bakıxanovun siyasi və hüquqi baxışlarının xarakteri | 
 | 
 | 
| 292) | M.Ş.Vazehin təliminin xarakterik xüsusiyyətləri nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 293) | Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir | 
 | 
 | 
| 294) | 
 | 
 | 
 | 
| 295) | M.Ş.Vazeh hansı mütəfəkkirin ateist görüşlərinin formalaşmasına təsir göstərmişdir | 
 | 
 | 
| 296) | Aşağıdakılardan hansı M.Ş.Vazehin tənqid hədəflərindən deyil | 
 | 
 | 
| 297) | Aşağıda adları göstərilən mütəfəkkirlərdən hansı XIX əsrin I yarısında yaşamış maarifçilərin nümayəndələrindəndir | 
 | 
 | 
| 298) | Mirzə Kazımbəy təbiət və cəmiyyət hadisələrinin inkişafını necə qəbul edirdi | 
 | 
 | 
| 299) | Aşağıdakı göstərilən əsərlərdən hansının müəllifi Mirzə Kazımbəydir | 
 | 
 | 
| 300) | Mirzə Kazımbəyin siyasi görüşlərinin xarakterik xüsusiyyəti nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 301) | M.Kazımbəyin hüquqi görüşlərində hüququn hansı sahələrinə xüsusi diqqət yetirilmişdir | 
 | 
 | 
| 302) | M.Kazımbəyin hüquq sahəsində irəli sürdüyü tələb nədən ibarət idi | 
 | 
 | 
| 303) | M.Kazımbəyin istibdada mənfi münasibəti hansı əsərində öz əksini tapmışdır | 
 | 
 | 
| 304) | M.Kazımbəy müridizm hərəkatını necə qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 305) | «Dərbərndnamə» əsərinin müəllifi kimdir | 
 | 
 | 
| 306) | Britaniya kraliçası M.Kazımbəyin hansı əsərinin ingilis variantını «Qızıl medal»a layiq görmüşdü | 
 | 
 | 
| 307) | Aşağıda qeyd olunanlardan hansı M.Kazımbəyin tarixi səpgidə yazdığı əsərdir | 
 | 
 | 
| 308) | M.Kazımbəy təbiət hadisələri, onların inkişaf qanunauyğunlüqları necə qəbul edirdi | 
 | 
 | 
| 309) | «Bab və balilər» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir | 
 | 
 | 
| 310) | «Şəraül-islam» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir | 
 | 
 | 
| 311) | «Müridizm və Şamil» əsərinin müəliifi hansı mütəfəkkirdir | 
 | 
 | 
| 312) | M.Kazımbəy «Bab və babilər» əsərində babilər hərəkatını necə qiymətləndirirdi | 
 | 
 | 
| 313) | Babilər hərəkatının tədqiqatçısı hansı mütəfəkkir olmuşdur | 
 | 
 | 
| 314) | XIX əsrin birinci yarsında müridizm və Şamil hərəkatı haqqında əsər yazan hansı mütəfəkkir olmuşdur | 
 | 
 | 
| 315) | XIX əsrin birinci yarısında islam tarixi haqqında mükəmməl tədqiqat əsəri yazan hansı mütəfəkkir olmuşdur | 
 | 
 | 
| 316) | Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir | 
 | 
 | 
| 317) | M.F.Axundzadə tənqid edirdi | 
 | 
 | 
| 318) | M.F.Axundzadənin hüquqi təlimi nəyə əsaslanırdı | 
 | 
 | 
| 319) | 
 | 
 | 
 | 
| 320) | «Kəmalüddövlə məktubları» əsərinin müəllifi kimdir | 
 | 
 | 
| 321) | M.F.Axundzadə siyasi-hüquqi baxışlarında hansı tələbi irəli sürürdü | 
 | 
 | 
| 322) | 
 | 
 | 
 | 
| 323) | M.F.Axundzadə görə sosial tərəqqinin mahiyyəti nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 324) | 
 | 
 | 
 | 
| 325) | M.F.Axundzadə görə dünyəvi və ruhani hakimiyyətin qarşılıqlı münasibəti | 
 | 
 | 
| 326) | 
 | 
 | 
 | 
| 327) | M.F.Axundzadə yaradıcılığının ilk dövrlərdə istibdad quruluşunun hansı yolla dəyişdiril-məsi ideyasını qəbul edirdi | 
 | 
 | 
| 328) | 
 | 
 | 
 | 
| 329) | M.F.Axundazədənin 70-ci illərdən başlayaraq siyasi idealı | 
 | 
 | 
| 330) | M.F.Axundzadə cinayətkarlığın səbəbini nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 331) | 
 | 
 | 
 | 
| 332) | M.F.Axundazədə hansı cəza növünün əleyhinə idi | 
 | 
 | 
| 333) | 
 | 
 | 
 | 
| 334) | M.F.Axundazədənin siyasi və hüquqi təlimi sələflərinin ideya və görüşlərindən fərqləndirən cəhət kimi göstərmək olar | 
 | 
 | 
| 335) | M.F.Axundazədənin irsinin və fəaliyyətinin təhlili onun yaradıcılığının inkişafının neçə dövrünü fərqləndirməyə imkan verir | 
 | 
 | 
| 336) | M.F.Axundazədənin yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır | 
 | 
 | 
| 337) | Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir. Söhbət M.F.Axundazədənin hansı əsərindən gedir | 
 | 
 | 
| 338) | M.F.Axundazədə dövlətin mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi | 
 | 
 | 
| 339) | M.F.Axundazədənin hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur | 
 | 
 | 
| 340) | Yaradıcılığının ilk dövründə M.F.Axundazədənin ideal dövlət idarəçilik forması hansı idi | 
 | 
 | 
| 341) | M.F.Axundazədə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlət forması ideal dövlət kimi ifadə olunur | 
 | 
 | 
| 342) | M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlətin idarəetmə qurulu-şu əsasında ideal dövlət idarəetmə forması təsvir olunur | 
 | 
 | 
| 343) | M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” traktatında monarxın hakimiyyətinin hansı yolla məhdudlaşdırılması təklif olunurdu | 
 | 
 | 
| 344) | M.F.Axundazədəyə görə parlament necə olmalı idi | 
 | 
 | 
| 345) | M.F.Axundazədəyə görə qanunverici funksiya necə həyata keçirilməli idi | 
 | 
 | 
| 346) | 1875-ci ildə yazdığı «Yek kəlmə» məqaləsində M.F.Axundazədə hansı dövlət idarəetmə formasının tərəfdarı kimi çıxış edirdi | 
 | 
 | 
| 347) | Müsəlman hüququnun mənşəyinin izahında M.F.Axundazədənin mövqeyi necə idi | 
 | 
 | 
| 348) | M.F.Axundazədənin hüquqşünaslıq barəsində dediyi hansı fikir doğrudur | 
 | 
 | 
| 349) | M.F.Axundazədənin yaradıcılıqında hansı hüquq sahələrinə geniş yer ayrılır | 
 | 
 | 
| 350) | M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın neçə səbəbə görə zəruri olduğunu qeyd edir | 
 | 
 | 
| 351) | M.F.Axundazədə cinayətkarlığın əsas səbəbini nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 352) | M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın zəruriliyinin səbəbi kimi göstərirdi | 
 | 
 | 
| 353) | M.F.Axundazədə insan tələbatını hansı qruplara bölürdü | 
 | 
 | 
| 354) | M.F.Axundazədənin və onun ardıcıllarının silki imtiyazları ləğv etmək və silklərin hüquqlarını bərabərləşdirmək tələblərinin əsasında dayanırdı | 
 | 
 | 
| 355) | M.F.Axundzadə müsəlman hüququ sistemini hansı əsərdə tənqid edirdi | 
 | 
 | 
| 356) | M.F.Axundzadə azadlıq anlayışına hansı hüquq və azadlıqları daxil edirdi | 
 | 
 | 
| 357) | M.F.Axundzadə ağıllı,müdrik hökmdara rəğbətini hansı əsərində göstərmişdir | 
 | 
 | 
| 358) | M.F.Axundzadə istibdadın ekvivalenti kimi hansı ifadəni işlətmişdi | 
 | 
 | 
| 359) | M.F.Axundzadə cinayətkarlığın qarşısının alınmasında hansı vasitələrin əhəmiyyətini rədd edirdi | 
 | 
 | 
| 360) | 
 | 
 | 
 | 
| 361) | Azərbaycanda ilk dəfə «təbii hüquq» anlayışı hansı mütəfəkkirin ideyalarında şərh olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 362) | M.F.Axundzadəyə görə mülkiyyətə münasibətdə dövlətin əsas vəzifəsi nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 363) | M.F.Axundzadə vətəndaşların «mülki hüquq» və azadlıqlarının qorunması üzrə fəaliyyəti dövlətin vətəndaşlarına munasibətdə hansı funksiyası kimi nəzərdən keçirilirdi | 
 | 
 | 
| 364) | M.F.Axundzadə Azərbaycan siyasi-hüquqi fikir tarixində hansı ideoloji cərəyanın nümayəndəsidir | 
 | 
 | 
| 365) | M.F.Axundzadəyə görə konstitusiyalı monarxiya dövlət idarəetmə formasının əsas xüsusiyyətləri aşağıdakılardır | 
 | 
 | 
| 366) | Hansı əsərində M.F.Axundzadə respublika tərəfdarı kimi çıxış edir | 
 | 
 | 
| 367) | M.F. Axundzadə azadlığa verdiyi anlayışı göstərin | 
 | 
 | 
| 368) | M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında konstitusiyanın kim tərəfindən qəbul edilməsini təklif edirdi | 
 | 
 | 
| 369) | M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında cəmiyyət necə idarə olunmalı idi | 
 | 
 | 
| 370) | M. F. Axundzadə yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır | 
 | 
 | 
| 371) | “Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir.” Söhbət M.F.Axundzadənin hansı əsərindən gedir | 
 | 
 | 
| 372) | M.F.Axundzadə dövlətin mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi | 
 | 
 | 
| 373) | M.F.Axundzadənin hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur | 
 | 
 | 
| 374) | Asagıdakılardan hansı M.F.Axundzadəyə aiddir | 
 | 
 | 
| 375) | Aşağıdakı hansı sualda uygunluq gozlənilmisdir | 
 | 
 | 
| 376) | M.F.Axundzadənin Azerbaycan ictimai və siyasi-hüquqi fikir tarixində yeri | 
 | 
 | 
| 377) | M.F.Axundzadə hansi əsərində muvəqqəti nikahlara icazə verilməsini tənqid edirdi | 
 | 
 | 
| 378) | Siyasi və hüquqi ideologiysında “sivilizasiya” , “tərəqqi” kimi anlasiyların izahını verən mütəfəkkir | 
 | 
 | 
| 379) | M.F.Axundzədənin sosial tərəqqidə muhum yeri elmin inkisafina verməsi hansi mutəfəkkirlə eynilik təskil edir | 
 | 
 | 
| 380) | 
 | 
 | 
 | 
| 381) | M.F.Axundzadənin maarifçi monarx ideyasının əks olunduğu əsər | 
 | 
 | 
| 382) | XIX əsrin ikinci yarsında siyasi –hüquqi fikir tarixində cəmiyyətin inqilabi yolla dəyişdirilməsi ideyasını irəli sürən mütəfəkkir | 
 | 
 | 
| 383) | M.F.Axundzadənin feodal cəmiyyətinin islahat yolu ilə dəyisdirilməsinin mümkünlüyü ideyasını irəli sürdüyü əsəri | 
 | 
 | 
| 384) | 
 | 
 | 
 | 
| 385) | XIX əsrin ikinci yarısında Azərbaycanda ədalət mühakiməsini hansı məhkəmələr həyata keçirirdilər | 
 | 
 | 
| 386) | 
 | 
 | 
 | 
| 387) | 
 | 
 | 
 | 
| 388) | H.Zərdabi cinayətkarlığın aradan qaldırılmasını, ədalət mühakiməsinin tətbiqini və qanunçuluğa əməl etməni nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 389) | N.Zərdabinin mətbuat sahəsində xidməti | 
 | 
 | 
| 390) | H.Zərdabinin müasiri olduğu dövrün məhkəmələri haqqında fikri hansıdır | 
 | 
 | 
| 391) | H.Zərdabi neçənci əsrdə yaşamışdı | 
 | 
 | 
| 392) | H.Zərdabi hansı mütəfəkkirin ardıcıllarından biridir | 
 | 
 | 
| 393) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir | 
 | 
 | 
| 394) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir | 
 | 
 | 
| 395) | H.Zərdabi insan cəmiyyətinin inkişafında hansı dövrləri fərqləndirirdi | 
 | 
 | 
| 396) | H.B.Zərdabinin sosioloji görüşləri kimin görürşləri ilə səsləşir | 
 | 
 | 
| 397) | M.F. Axundzadənin ənənələri hansı mütəfəkkirlər tərəfindən davam etdirilmişdir | 
 | 
 | 
| 398) | H.Zərdabinin 1864-cü il islahatına münasibəti necə idi | 
 | 
 | 
| 399) | 
 | 
 | 
 | 
| 400) | H.Zərdabini hansı təbəqənin ideoloqu hesab etmək olar | 
 | 
 | 
| 401) | H.B.Zərdabini Monteskye ilə yaxınlaşdıran ümumi cəhət hansıdır | 
 | 
 | 
| 402) | H.Zərdabinin cəmiyyətin nöqsanlarına dair tənqidi fikirlərin əhəmiyyəti nədə idi | 
 | 
 | 
| 403) | H. Zərdabiyə görə ədalət mühakiməsini məhv edən səbəblərdən deyil: | 
 | 
 | 
| 404) | «Əkinçi» qəzetinin ilk nömrəsi nə vaxt nəşr olunub | 
 | 
 | 
| 405) | «Əkinci» qezetinin yaradicisi kim olmusdur | 
 | 
 | 
| 406) | M.Şaxtaxtlı hansı idarəetmə formasını ən yaxşı hesab edirdi | 
 | 
 | 
| 407) | M.Şaxtaxtlının təliminə görə Azərbaycan | 
 | 
 | 
| 408) | 
 | 
 | 
 | 
| 409) | Bu əsərlərdən hansının müəllifi M.Şaxtaxtlıdır | 
 | 
 | 
| 410) | 
 | 
 | 
 | 
| 411) | M.Şaxtaxtlının ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ | 
 | 
 | 
| 412) | M. Şaxtaxtlının əsərlərinə hansı aiddir | 
 | 
 | 
| 413) | «Sərqi-Rus» qəzetinin naşiri | 
 | 
 | 
| 414) | Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır | 
 | 
 | 
| 415) | Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır | 
 | 
 | 
| 416) | Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır | 
 | 
 | 
| 417) | M.Şaxtaxtlının hüququn mənşəyinə dair düzgün olmayan fikrini göstərin | 
 | 
 | 
| 418) | M.Şaxtaxtlının hüququn mənşəyinə dair düzgün olan fikrini göstərin | 
 | 
 | 
| 419) | M.Şaxtaxtlının Gənc türklər hərəkatına münasibəti | 
 | 
 | 
| 420) | M.Şaxtaxtının Gənc türklər inqilabına verdiyi qiymət | 
 | 
 | 
| 421) | «Türkiyəni necə xilas etməli?» məqaləsinin müəllifi | 
 | 
 | 
| 422) | M.Şaxtaxtlıya görə istibdad quruluşu | 
 | 
 | 
| 423) | M.Şaxtaxtlının məhkəmələrlə bağlı tənqidi fikirləri | 
 | 
 | 
| 424) | M.Şaxtaxtlının respublika idarəçilik forması haqqında fikirləri hansı məqaləsində ifadəsini tapmışdır | 
 | 
 | 
| 425) | M.Şaxtaxtlı «Konstitusiya və müsəlmanlar» məqaləsində boşanmaq hüququ ilə bağlı hansı təklifi irəli sürmüşdü | 
 | 
 | 
| 426) | M.Şaxtaxtlı ailə hüququ sahəsində tərəfdar olduğu məsələ | 
 | 
 | 
| 427) | E.Sultanovun mühakimə icraatında tənqid etdiyi məsələ | 
 | 
 | 
| 428) | E.Sultanovun 1883-cü ildə təşkil etdiyi cəmiyyət necə adlanırdı | 
 | 
 | 
| 429) | E.Sultanovun əsərlərində ən mühüm mövzularıdan biri | 
 | 
 | 
| 430) | Bunlardan hansı E.Sultanovun qadın azadlığına həsr olunmuş məqaləsidir | 
 | 
 | 
| 431) | E.Sultanov cinayət haqqında mühakimələrindən biri | 
 | 
 | 
| 432) | H.Minasazova görə xalqı maarifləndirmək öncə nəyi məhv etmək lazımdır | 
 | 
 | 
| 433) | H.Minasazov Dövlət Dumasında əsas nəyi tənqid edirdi | 
 | 
 | 
| 434) | H.Minasazov cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi | 
 | 
 | 
| 435) | H.Minasazova görə müasiri olan dövrdə nikah müqaviləsini necə adlandırırdı | 
 | 
 | 
| 436) | C.Məmmədquluzadənin təsis etdiyi «Molla Nəsrəddin» jurnalı neçə il nəşr olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 437) | 
 | 
 | 
 | 
| 438) | C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin yenidən qurulmasını nədə görürdü | 
 | 
 | 
| 439) | C.Məmmədquluzadə görə bu amillərdən hansı şəxsiyyətin formalaşmasına təsir etmir | 
 | 
 | 
| 440) | C.Məmmədquluzadə ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ | 
 | 
 | 
| 441) | Bunlardan hansı C.Məmmədquluzadənin əsəridir | 
 | 
 | 
| 442) | C.Məmmədquluzadə demokratik respublika haqqında fikirlərini hansı əsərində vermişdi | 
 | 
 | 
| 443) | C.Məmmədquluzadənin siyasi-hüquqi baxışlarının əsasını nə təşkil edirdi | 
 | 
 | 
| 444) | «Molla Nəsrəddin» jurnalının ilk nömrəsi neçənci ildə nəşr olunmuşdu | 
 | 
 | 
| 445) | C.Məmmədquluzadə hansı jurnalın yaradıcısıdır | 
 | 
 | 
| 446) | «Sizi deyib gəlmişəm, ey mənim müsəlmanlar qardaşlarım» çağırışı ilə gedən məqalə hansı jurnalın birinci nömrəsinin baş məqaləsi idi | 
 | 
 | 
| 447) | «Molla Nəsrəddin»in nəşrinin birinci mərhələsi hansı dövrü əhatə edir | 
 | 
 | 
| 448) | «Molla Nəsrəddin»in nəşrinin ikinci mərhələsi hansı dövrü əhatə edir | 
 | 
 | 
| 449) | «Molla Nəsrəddin»in nəşrinin üçüncü mərhələsi hansı dövrü əhatə edir | 
 | 
 | 
| 450) | «Molla Nəsrəddin»in birinci nömrəsi harada nəşr olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 451) | «Molla Nəsrəddin» 1921-1922-ci illərdə (ikinci mərhələsi) harada nəşr olunmuşdu | 
 | 
 | 
| 452) | «Molla Nəsrəddin» 1922-1931-ci illərdə (üçüncü mərhələ) harada nəşr olunmuşdu | 
 | 
 | 
| 453) | C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi | 
 | 
 | 
| 454) | C.Məmmədquluzadənin dini xurafatı tənqid etdiyi əsəri bunlardan hansıdır | 
 | 
 | 
| 455) | C.Məmmədquluzadənin siyasi idealı hansı quruluş idi | 
 | 
 | 
| 456) | C.Məmmədquluzadə dövlətin mənşəyi barədə | 
 | 
 | 
| 457) | C.Məmmədquluzadəyə görə bunlardan biri respublikanın müsbət cəhətlərindən deyil | 
 | 
 | 
| 458) | N.Nərimanovun hansı əsəri istibdad rejiminin tənqidinə həsr olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 459) | N.Nərimanov aşağıdakı dövlət formalarını fərqləndirirdi: | 
 | 
 | 
| 460) | N.Nərimanovun xalqın adıt-ənələrinə və din etiqadlarına münasibəti | 
 | 
 | 
| 461) | N.Nərimanovun dövlət və hüquqa aid aşağıdakı fikrlərindən doğru olanını göstərin | 
 | 
 | 
| 462) | N.Nərimanov insan hüquq və azadlıqlarının müdafiəsinin hansı quruluşda mümkün olması qənaətinə gəlmişdi. | 
 | 
 | 
| 463) | N.Nərimanovun ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının birinci mərhələsində siyasi idealı | 
 | 
 | 
| 464) | N.Nərimanovun ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının ikinci mərhələsində siyasi idealı | 
 | 
 | 
| 465) | N.Nərimanovun siyasi görüşlərinin yetkin dövründə siyasi idealı | 
 | 
 | 
| 466) | N.Nərimanova insanları qorxaq və müti edən səbəblərin əsası | 
 | 
 | 
| 467) | M.Ə.Rəsulzadəyə görə milli demokratik dövləti qurmaq üçün Azərbaycan xalqı nə əldə etməlidir | 
 | 
 | 
| 468) | M.Ə.Rəsulzadəyə görə Azərbaycana nə tələb olunurdu | 
 | 
 | 
| 469) | M.Ə.Rəsulzadənin fikrincə Azərbaycanda hansı idarəçilik forması qurulmalı idi | 
 | 
 | 
| 470) | M.Ə.Rəsulzadəyə görə hürriyyət | 
 | 
 | 
| 471) | Aşağıdakılardan hansı1918-1920-ci illərdə Azərbaycan siyasi və hüquqi ideologiyasının qarşısında duran əsas məsələlərdən deyildi | 
 | 
 | 
| 472) | XIX əsrdə Şimali Azərbaycanın Rusiya tərəfindən işğal edilməsi siyasi və hüquqi fikrin inkişafı sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb oldu | 
 | 
 | 
| 473) | Bunlardan hansı Cümhuriyyət dövrünün görkəmli hüquqşünas və ictimai xadimlərindən deyil | 
 | 
 | 
| 474) | Xalq Cümhuriyyətinin siyasi liderləri hansı idarəçilik formasını yaranmasına nail oldular | 
 | 
 | 
| 475) | Müsəlman Şərqində və türk dünyasında ilk demokratik repsbulika hansı dövlət hesab olunur | 
 | 
 | 
| 476) | Azərbaycan xalq Cümhuriyyətinin yaradılmasının tarixi-siyasi əhəmiyyətinə aid etmək olar | 
 | 
 | 
| 477) | ADR-in qurulması ictimai fikir sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb olmuşdur | 
 | 
 | 
| 478) | Bütövlükdə Rusiya imperiyasının türk-müsəlman əhalisini çarizmə qarşı birləşdirmək və bu məqsədlə vahid siyasi təşkilat yaratmaq idyeası harada yaranmışdı | 
 | 
 | 
| 479) | 1906-cı ildə Rusiyanın ilk parlamentinə – 1-ci Dövlət Dumasına üzv seçilmiş Azərbaycanın tanınmış ziyalıları hansılardır | 
 | 
 | 
| 480) | 1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək yaratmış Azərbaycan mütəfəkkirini göstərin | 
 | 
 | 
| 481) | M.Ə. Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır | 
 | 
 | 
| 482) | M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı «Bakıdan məktub»adlı məqaləsi neçənci ildə harada çap olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 483) | M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı hansı başlıqla çap olunmuşdu | 
 | 
 | 
| 484) | M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 485) | M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur | 
 | 
 | 
| 486) | 
 | 
 | 
 | 
| 487) | M.Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır | 
 | 
 | 
| 488) | 1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək yaratmış Azərbaycan ziyalısını göstərin | 
 | 
 | 
| 489) | M.Ə. Rəsulzadənin fikrincə, hürriyyət (azadıq) neçə formada mövcuddur | 
 | 
 | 
| 490) | M.Rəsulzadənin fikrincə, hürriyyətin (azadlığın) hansı formaları var | 
 | 
 | 
| 491) | Hürriyyətin (azadlığın) formalarına aid deyildir | 
 | 
 | 
| 492) | Müsavat Partiyası neçənci ildə və harada yaradılmışdır | 
 | 
 | 
| 493) | İlkin yaradıldığı dövrdə Müsavat Partiyasının proqramının xarakteri necə idi | 
 | 
 | 
| 494) | Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbay-canlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə aiddir | 
 | 
 | 
| 495) | Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbaycanlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə aid olmayanı göstərin | 
 | 
 | 
| 496) | Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin (AXC) yaradılmasını neçənci ildə hansı təşkilat elan etdi | 
 | 
 | 
| 497) | Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin ilk hökümətinin tərkibi neçə nəfərdən ibarət idi | 
 | 
 | 
| 498) | 28 may 1918-ci ildə İstiqlal Bəyannaməsinin elan edilməsinin xalqımızın dövlətçilik tarixində rolu nədən ibarətdir | 
 | 
 | 
| 499) | Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti neçənci ildə süqut etdi | 
 | 
 | 
| 500) | AXC-nin Hökumət başçısı kim olmuşdur | 
 | 
 | 







