SUALLAR-AZ.SİY.HÜQUQİ TƏLİMLƏR
001) |
Azərbaycanın siyasi və hüquqi təlimlər tarixi fənni hüquq elmləri içərisində hansı qrupa aiddir |
|
|
002) |
Təlimlərin proqram müddəası onunla xarakterizə olunur ki |
|
|
003) |
Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin xüsusi elmi metodlarını göstərin |
|
|
004) |
Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin predmetini təşkil edir |
|
|
005) |
Siyasi-hüquqi doktrinanın məzmununa aid deyil |
|
|
006) |
Qədim xalqların siyasi-hüquqi ideologiyası hansı dünyagörüşü formasının tərkib hissəsi kimi çıxış edirdi |
|
|
007) |
Zərdüştiliyin əsas siyasi və hüquqi ideyaları öz əksini tapmışdır |
|
|
008) |
«Avesta» ya görə ən yaxşı idarəçilik forması hansıdır |
|
|
009) |
Zərdüştiliyə görə monarxın maarifliliyi nə ilə şərtləndirilir |
|
|
010) |
Avesta nədir |
|
|
011) |
Zərdüştilik etikası bu üç prinsipdə öz əksini tapmışdır |
|
|
012) |
Avestada maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti |
|
|
013) |
Zərdüştilik təlimində ictimai həyatın aparıcı prinsipi |
|
|
014) |
Zərdüştilik təlimində maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti |
|
|
015) |
Avesta şərə qarşı mübarizənin hansı yollarını göstərirdi |
|
|
016) |
Zərduştilik təlimi utopik ideal cəmiyyətin yaradılmasının əsasını kimi nəyi nəzərdə tutmuşdu |
|
|
017) |
Zərduştilik təliminin ailəyə münasibəti |
|
|
018) |
«Avesta»da adı çəkilən xeyir allahı kimdir |
|
|
019) |
Ahura Məzdanın qanunları hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi |
|
|
020) |
Avestaya görə dövlət hakimiyyətinin güclü olması nədən asılı idi |
|
|
021) |
Avestada neçə zümrə (silk) qeyd olunur |
|
|
022) |
Avestada hansı təbəqəyə istünlük verilir |
|
|
023) |
İstimai quruluş və hüquqi institutlar haqqında Avestanın hansı hissəsində bəhs olunur |
|
|
024) |
İlkin Avesta neçə kitabdan və neçə fəsildən ibarət olmuşdur |
|
|
025) |
Zərdüştilik erkən feodalizm dövründə hansı dövlətin hakim dini kimi tanınmışdır |
|
|
026) |
Avestaya görə dövlətin əsas vəzifələrinə daxildir |
|
|
027) |
Avestada mülki müqavilələrin neçə növü qeyd olunur |
|
|
028) |
Avestaya görə ən ağır cəza müqavilənin hansı növünün pozulmasına görə verilirdi |
|
|
029) |
Avestada hansı cinayət növü ağır cinayətlərə aid edilirdi |
|
|
030) |
Məzda qanunu nikaha neçə yaşda daxil olmağa icazə verirdi |
|
|
031) |
Avesta hansı nikahları qadağan edirdi |
|
|
032) |
Aşağıdakılardan hansı zərdüştiliyin müqəddəs qanunlar məcmusudur |
|
|
033) |
Avesta hansı dinin müqəddəs kitabıdır |
|
|
034) |
Avestanın tərtib edilmə tarixini göstərin |
|
|
035) |
Avesta ilk əvvəl neçə kitabdan ibarət idi |
|
|
036) |
Dövrümüzədək Avesta neçə redaksiyada gəlib çatmışdır |
|
|
037) |
Avestanın strukturuna aid olan hissəni göstərin |
|
|
038) |
Avesta hansı hissələrdən ibarətdir |
|
|
039) |
Hansı variantda Avestanın ikinci redaksiyasının birinci redaksiyasından fərqi kimi gös-tərmək olar |
|
|
040) |
Zərdüştün təliminə əsasən dünyada neçə əsas başlanqıc mövcuddur |
|
|
041) |
Zərdüştün təliminə əsasən dünyada hansı əsas başlanqıclar mövcuddur |
|
|
042) |
Ahura Məzda nəyi təcəssüm etdirir |
|
|
043) |
Avestanın ikinci redaksiyası necə adlanır |
|
|
044) |
«Zənd-Avesta» neçə hissədən ibarətdir |
|
|
045) |
«Zənd-Avesta» hansı hissələrdən ibarətdir |
|
|
046) |
Avestaya görə Ahura Məzda və Anhra Manyu arasında gedən mübarizədə insanın rolu nədən ibarət idi |
|
|
047) |
Məzda qanunlarını öyrənmək hansı zümrənin vəzifəsi hesab olunurdu |
|
|
048) |
Zərdüştülüyün ən yüksək əxlaqi prinsipi |
|
|
049) |
«Avesta»ya əsasən «cəmiyyət» və dövlət anlayışları necə xarakterizə olunur |
|
|
050) |
Hansı variantda «Avesta»da cəmiyyətin əsas struktur vahidləri tam olaraq göstərilmişdir |
|
|
051) |
Zərdüştün ardıcılları hansı hissələrə bölünür |
|
|
052) |
Avestaya görə insan cəmiyyəti yaradılması anından hansı inkişaf mərhələlərini keçmişdir |
|
|
053) |
Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «qızıl dövr»nü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar |
|
|
054) |
Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «Avesta» dövründəki cəmiyyət dövrü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar |
|
|
055) |
Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin dirçəliş dövrünü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar |
|
|
056) |
«Avesta»da cəmiyyətin köçərilər qrupu necə xarakterizə olunurdu |
|
|
057) |
“Avesta”nın hansı hissəsində insan cəmiyyətinin “qızıl dövr” haqqında bəhs olunur |
|
|
058) |
Avestada dövlətə aid olmayan əlaməti göstərin |
|
|
059) |
Avestada dövlət funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün zəruri olan güclü hakimiyyət necə adlandırılırdı |
|
|
060) |
«Avesta»da dövlət başçısının şəxsiyyətinə aid olmayan xüsusiyyəti müəyyənləşdirin |
|
|
061) |
«Avesta»da ən yaxşı dövlət forması hansıdır |
|
|
062) |
«Avesta»da ən yaxşı dövlət forması monarxiyanın hansı növü idi |
|
|
063) |
«Avesta»da hüququn hansı sahəsinə dair göstərişlər yox idi |
|
|
064) |
«Avesta»da mülki müqavilənin neçə növü göstərilmişdir |
|
|
065) |
Avesta qanunlarına görə beynəlxalq müqavilələrin pozulması nə ilə nəticələnə bilər |
|
|
066) |
«Avesta»da ailə hüquq normaları hansı məsələləri əhatə etmirdi |
|
|
067) |
«Avesta»da ailə-nigah münasibətlərinə dair yalnış fikri göstərin |
|
|
068) |
Avestanın Vendidad hissəsi barədə yalnış fikri göstərin |
|
|
069) |
Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının neçə forması var idi |
|
|
070) |
Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının hansı formaları var idi |
|
|
071) |
«Avesta»da əks olunan məcburiyyət və cəza tədbirlərinə dair doğru fikri göstərin |
|
|
072) |
Avestaya görə şəxsiyyət əleyhinə olan cinayətlər sırasına aid deyildi |
|
|
073) |
Avestaya görə cinayət deyildi |
|
|
074) |
«Avesta»da hüquqi ideyalar haqqında səhv fikri göstərin |
|
|
075) |
«Avesta»da hökmdara aid olan hansı fikir doğrudur |
|
|
076) |
Avestada cəmiyyətin əsas struktur vahidlərindən olan qəbiləyə aid olmayan əlaməti göstərin |
|
|
077) |
«Avesta»ya əsasən cəmiyyətin neçə əsas struktur vahidi mövcud idi |
|
|
078) |
Azərbaycanda yaranmış siyasi və hüquqi ideyanı göstərin |
|
|
079) |
Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış etməyən təlim hansıdır |
|
|
080) |
Erkən orta əsrlər dövründə Azərbaycanda əsas ideya istiqamətləri hansılar idi |
|
|
081) |
Manilik təliminin banisi kimdir |
|
|
082) |
Manilik hansı dinlərin təsiri ilə yaranmışdır |
|
|
083) |
Manilik dininin formalaşmasına hansı din təsir göstərməmişdir |
|
|
084) |
Manilik təlimi hansı məişət və həyat tərzini təbliğ edirdi |
|
|
085) |
Bu ideoloiyanın bütün qadağalarını tam yerinə yetirən manilərby tələbatları necə təmin edilirdi |
|
|
086) |
Manilər ədalətli cəmiyyət haqqında ideyalarını həyata keçirmək üçün hansı yolları tək-lif edirdilər |
|
|
087) |
Manilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır |
|
|
088) |
Manilik təlimi hansı dövrdən yayılmağa başladı |
|
|
089) |
Hansı İran şahənşahı tacqoyma mərasimində Manini yeni dinin peyğənbəri elan etdi |
|
|
090) |
Mani necənci ildə rəsmi olaraq İran şahı Şapur tərəfindən yeni dinin peyğəmbəri elan olundu |
|
|
091) |
Manilik təliminin üç prinsipi necə adlanırdı |
|
|
092) |
243-cü ildə İran şahənşahı Şapur öz tacqoyma mərasimində kimi yeni dinin peyğəmbə-ri elan etdi |
|
|
093) |
Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədini insanda olan işıq zərrəciklərini maddi aləmin hökmranlığından xilas etməkdir. Maniliyə görə buna necə nail olmaq olar |
|
|
094) |
Maniliyin formalaşdığı dövrün xarakterizəsi hansı variantda düzgün ifadə olunmuşdur |
|
|
095) |
Manilik təlimi nəyə qarşı yönəlmişdi |
|
|
096) |
Manilik təlimi nəyə qarşı deyildi |
|
|
097) |
Sasanilərin maniliyə münasibəti necə idi |
|
|
098) |
Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədi nədən ibarətdir |
|
|
099) |
Həm manilik, həm də zərdüştilik aləmi iki böyük başlanğıcın – xeyir və şərin, işıq və zülmətin mübarizə meydanı kimi görürdü. Bu məsələdə maniliyi zərdüştilikdən fərqləndirən cəhət hansıdır |
|
|
100) |
Manilik təliminin xüsusi mülkiyyətə münasibəti |
|
|
101) |
Məzdəkilər köləliyə necə yanaşırdılar |
|
|
102) |
Məzdəkilik təlimi xüsusi mülkiyyətə necə münasibəti bəsləyirdi |
|
|
103) |
Məzdəkilər hansı məişət və həyat tərzini düzgün hesab edirdilər |
|
|
104) |
Məzdəkilik əməyə necə münasibət bəsləyirdi |
|
|
105) |
Məzdəkilər öz ideyalarını hansı yollarla təbliğ edirdilər |
|
|
106) |
Məzdəkilərin əsas məqsədini göstərin |
|
|
107) |
Məzdəkilik sosial bərabərliliyi nədə görürdülər |
|
|
108) |
Məzdəkilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi |
|
|
109) |
Məzdəkilərin Sasanilər dövlətində qadının vəziyyətinə münasibəti necə idi |
|
|
110) |
Məzdəkilik cərəyanı insanların bədbəxtliyinin səbəbini nədə görürdülər |
|
|
111) |
Məzdəkilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır |
|
|
112) |
Məzdək bu əsərlərdən hansının müəlifidir |
|
|
113) |
Məzdəkilik manilikdən bu xüsusiyyəti ilə fərqlənirdi |
|
|
114) |
Məzdəkə görə sosial bərabərliyə nail olmaq olar |
|
|
115) |
Məzdəkilik təbliğ edridi |
|
|
116) |
Məzdəkilik təbliğ etmirdi |
|
|
117) |
Məzdəkiliyin əsas tələblərindən biri də aşağıdakıdır |
|
|
118) |
Məzdəkilik cərəyanının əsas şüarı nə idi |
|
|
119) |
Məzdəkilərin müharibəyə münasibəti necə idi |
|
|
120) |
Məzdəkiliyin əsas əhəmiyyəti nədən ibarət idi |
|
|
121) |
Məzdəkiliyin proqramı barədə söylənilən hansı fakir doğrudur |
|
|
122) |
Cavablardan hansını Məzdəkilər təliminə aid etmək olar |
|
|
123) |
Müsəlman hüququnun mənbələrinə aid etmək olmaz |
|
|
124) |
Mövcud olmayan məzhəbləri göstərin |
|
|
125) |
İslamın meydana gəlməsi hansı əsrə aiddir |
|
|
126) |
Müsəlman hüququnun mənbələrini onların hüquqi qüvvələrinin azalma dərəcəsinə görə göstərin |
|
|
127) |
Hənifəlik məzhəbinin banisi kimdir |
|
|
128) |
İslamda ən geniş yayılmış məzhəb hansıdır |
|
|
129) |
Sünnilik və ya şərti olaraq ortodoksal islam adlamdırılan məzhəbə görə dini işlər kimə həvalə olunur |
|
|
130) |
Müsəlman hüququnun əsas mənbələri hansılardır |
|
|
131) |
Müsəlman hüququnun mənbəyi hansılardı |
|
|
132) |
İslamın qanunları hansı hissədən ibarətdir |
|
|
133) |
Şəriətlə müsəlman hüququnun nisbətini necə xarakterizə etmək olar |
|
|
134) |
Müsəlman hüququnun neçə mənbəyi vardır |
|
|
135) |
Xürrəmilik hərəkatının daha fəal olduğu dövr |
|
|
136) |
Xürrəmilik hərəkatının görkəmli nümayəndəsi kimdir |
|
|
137) |
Xürrəmilik cərəyanının əsas məqsədini göstərin |
|
|
138) |
Xürrəmilər sosial bərabərliliyi nədə görürdülər |
|
|
139) |
Xürrəmilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi |
|
|
140) |
Xürrəmilər sosial bərabərsizliyin səbəbini nədə görürdülər |
|
|
141) |
Xürrəmilər nə tələb edirdilər |
|
|
142) |
Xürrəmiliyin təliminə əsasən ədalətin bərqərar olması üçün nə tələb olunurdu |
|
|
143) |
Xürrəmiliyin feodal asılılığına münasibəti necə idi |
|
|
144) |
Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış edən təlim hansıdır |
|
|
145) |
«İxvan-əs Səfa» cəmiyyəti neçənci əsrdə və harada yaranmışdır |
|
|
146) |
«İxvan-əs Səfa» cəmiyyətinin təlimi hansı traktatda öz əksini tapmışdır |
|
|
147) |
«Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri» neçə traktatdan ibarət idi |
|
|
148) |
«Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri»ndə idarətemənin neçə növü gös-tərilmişdir |
|
|
149) |
Aşağıdakılardan hansını «İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti idarəetmənin növlərinə aid etmirdi |
|
|
150) |
«İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti cəmiyyətin dəyişdirilməsinin hansı yollunu təbliğ edirdi |
|
|
151) |
«İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti nəyin uğrunda çıxış edirdi |
|
|
152) |
«İxvan əs-Səfa»nın əsas ideyasını göstərin |
|
|
153) |
«İxvan əs-Səfa» cəmiyyətinin mövcud quruluşa qarşı fəal, inqilabı mübarizə ideyasına münasibəti necə idi |
|
|
154) |
Bunlardan hansı XI-XII əsrlərdə yaşayıb-yaratmış qabaqcıl fikrin nümayəndələrindəndir |
|
|
155) |
Aşağıda adları çəkilənlərdən hansı XI-XII əsrlərdə Azərbaycanda islam ideologiyasının nümayəndəsi idi |
|
|
156) |
Əl-Qəzali öz istedadını və bacarığını hansı sahəyə yönəltmişdir |
|
|
157) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əl-Qəzalidir |
|
|
158) |
Düzgün variantı seçin |
|
|
159) |
Düzgün olmayan varinatı seçin |
|
|
160) |
“Hoccət əl islam” titulu kimə aiddir |
|
|
161) |
“Elmin meyarı’ , “Baxisin məhəkki” …….ardicilliği tamamla. |
|
|
162) |
«Metafizika» (‘Məbat ət təbiət”) və «Valıqların ierarxiyası» ( Məratib əl mövcudat”) əsərlərinin müəllifi |
|
|
163) |
Ə.Bəhmənyar hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi |
|
|
164) |
Ə.Bəhmənyarın bu əsərlərindən hansının müəllifidir |
|
|
165) |
|
|
|
166) |
X.Şirvaninin tənqid hədəfi hansıdır |
|
|
167) |
|
|
|
168) |
|
|
|
169) |
Xaqani Şirvaninin siyasi məzmunlu əsərlərinə aiddir |
|
|
170) |
Müasiri olduğu cəmiyyəti Xaqani Şirvani necə adlandırırdı |
|
|
171) |
Xaqani hakim feodal sinfinin nümayəndələrinə münasibət necə idi |
|
|
172) |
“Töhfətül Iraqeyn” , “Həbsiyyə “ ……. ardıcıllığı tamamla |
|
|
173) |
Hansı mütəffəkkir müasiri oldugu cəmiyyəti ‘zülm evi’ , “ədalətsizlik məskəni” “zorakılıq yuvası ve riyakarlıq qalası “ kimi dəyərləndirir |
|
|
174) |
Ə.Xaqaninin siyasi idealı kimi çıxıs edirdi |
|
|
175) |
Ə.Xaqaniyə görə yer üzündə ədalətin təntənəsini kim həyata keçirə bilərdi |
|
|
176) |
Uyğun varinatı secin |
|
|
177) |
“Mədain Xərabələri” əsərinin müəllifi |
|
|
178) |
Ə.Xaqani harada vəfat etmişdir |
|
|
179) |
N.Gəncəvi hökmdarlara tövsiyə edir |
|
|
180) |
N.Gəncəvinin ideal dövləti nə üzərində qurulmuşdur |
|
|
181) |
N.Gəncəvi feodal istismarına münasibəti necə idi |
|
|
182) |
N.Gəncəvinin müəllifi olduğu əsər |
|
|
183) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi N.Gəncəvi deyil |
|
|
184) |
|
|
|
185) |
|
|
|
186) |
N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətinin yaranması nə ilə bağlı idi |
|
|
187) |
N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətinin əsas əlaməti |
|
|
188) |
N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətində əhali hansı təbəqələrə bölünürdü |
|
|
189) |
N.Gəncəvinin ideal cəmiyyəti |
|
|
190) |
Siyasi ideali maarifci monarxiya olan mutəfekkirləri secin 1.N.Gəncəvi; 2.Ibn Sina; 3.Əlğ-Qəzali; 4.Ə.Xəqani |
|
|
191) |
N.Gəncəvinin hansı poemasinda xalqın şah üçün deyil, şahın xalq üçün mövcud olması fikri irəli sürülür |
|
|
192) |
Y.E.Bertels bu Azərbaycan şairinin öz zəmanəsindəki bütün eybəcər hadisələr haqqında cəsarətlə danışmasına heyrət edir…söhbət kimdən gedir |
|
|
193) |
N.Gəncəvi hansi əsərinde varlı və kasıbların olmadığı ideal cəmiyyət təsvir edir |
|
|
194) |
N.Gəncəvinin «Xəmsə»sinə necə poema daxildir |
|
|
195) |
N.Gəncəvi qədim yunan mütəfəkkirlərinin ideyalarını özünün hansı əsərində vermişdir |
|
|
196) |
N.Gəncəvi ilə Ə.Xəqanini birləşdirən ortaq cəhəti secin |
|
|
197) |
N.Gəncəvinin dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən cəmiyyət necə adlanırdı |
|
|
198) |
Ilk əvvəl Nizami Gəncəvinin siyasi idealı kimi maarifçi monarxiyanı hansı əsərində müşahidə etmək olar |
|
|
199) |
Yaradıcılığının ilkin dövrlərində N. Gəncəvinin siyasi idealı hansı dövlət idarəetmə forması olmuşdur |
|
|
200) |
Əhvədi Marağalının siyasi və hüquqi baxışlarının fərqli cəhətləri hansılar idi |
|
|
201) |
Əhvədi Marağalının siyasi idealı nə idi |
|
|
202) |
Əhvədi Marağalının müsəlman hüququna münasibəti necə idi |
|
|
203) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əhvədi Marağalıdır |
|
|
204) |
Əhvədi Marağalı cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü |
|
|
205) |
Ə.Marağalı idealına çatmağı nədə görürdü |
|
|
206) |
Ə.Marağalıya görə qanun |
|
|
207) |
Ə.Marağalının mütərəqqi ideyalardından biri də |
|
|
208) |
Mahmud Şəbüstəri özünün siyasi idealına çatmaq üçün hansı yolu təklif edirdi |
|
|
209) |
Mahmud Şəbüstərinin yeni ictimai münasibətlərin xalq üsyanı yolu ilə bərqərar olması mümkünlüyünə münasibəti |
|
|
210) |
|
|
|
211) |
Mahmud Şəbüstəri əsərlərində hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi |
|
|
212) |
Uyğun variantı seçin |
|
|
213) |
|
|
|
214) |
N.Tusinin müasiri olduğu siyasi və hüquqi gerçəkliyə münasibəti necə idi |
|
|
215) |
N.Tusinin təsvir etdiyi ideal cəmiyyətdə dövlət hakimiyyətinin əsas vəzifəsi nədən ibarət idi |
|
|
216) |
N.Tusinin təsvir etdiyi ideal dövlətdə ali vəzifəli şəxslər |
|
|
217) |
N.Tusinin «ideal dövdət»ində vəzifəli şəxslər kimlərin qarşısında hesabat verməli idilər |
|
|
218) |
N.Tusinin ideal dövlətinin sakinləri nədən qorxmurdular |
|
|
219) |
|
|
|
220) |
N.Tusiyə görə dövlət |
|
|
221) |
N.Tusi dövlətin meydana gəlməsi haqqında hansı fikirlərdən uzaqlaşmışdır |
|
|
222) |
N.Tusi əhalini neçə təbəqəyə bölürdü |
|
|
223) |
|
|
|
224) |
N.Tusiyə görə qanunlar |
|
|
225) |
N.Tusi cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü |
|
|
226) |
|
|
|
227) |
Aşağıda qeyd olunan xüsusiyyətlərdən hansı N.Tusinin maarifçi monarxda görmək istədiyi xüsusiyyətlərdən deyil |
|
|
228) |
|
|
|
229) |
N.Tusi onun şərəfinə “Əxlaqi Nasiri “ əsərini kimin şərəfinə yazmışdır |
|
|
230) |
Hülaki dövlətinin banisi və ilk paytaxtı göstərilmiş varianti göstərin |
|
|
231) |
N.Tusi hansı hökmdarın maliyyə- təsərrüfat üzrə məslətcisi olmuşdur |
|
|
232) |
XIII əsrdə yaşamış və Şərqin, antik yunan fəlsəfəsinin və elminin təsiri altında formalaşan Azərbaycan alimini göstərin |
|
|
233) |
N.Tusiyə aid fkirləri göstərin |
|
|
234) |
Hansı mütəfəkkir ədalətsiz siyasəti “despot” adlandırmışdır |
|
|
235) |
N.Tusi dövlətin siyasətindən bəhs edərkən onun özünü də iki qrupa bölür |
|
|
236) |
Cinayət və cəza problemlərinin həllində “Əvvəl xəstəlik müəyyən edilməli,onun yaranmasının səbəbləri müəyyən edilməli və sonda müalicəyə başlamalı” – fikri kimə məxsusdur |
|
|
237) |
N.Tusinin fikrincə cinayətlərin baş verməsinin qarşısının alınması üçün hansı üsullardan istifadə etmək lazımdır |
|
|
238) |
N.Tusi neçənci ildə və harada vəfat etmişdir |
|
|
239) |
“Edam cəzasina can atmaq düzgün deyil,cinayətkarın islah olunmasına,onun tərbiyə-lənməsinə inanmamaq ağlasığan deyil”- fikri kimə məxsusdur |
|
|
240) |
Aşağıdakı əsərlərdən hansının müəllifi N.Tusidir |
|
|
241) |
“Əxlaqi-Nasir” əsəsrindəki “Əxlaqın saflaşdırılması haqqında” məqalə nəyə həsr olun-muşdur |
|
|
242) |
«Əxlaqi-Nasiri» kitabında cəzanın neçə növünü göstərmişdir |
|
|
243) |
N.Tusinin “ziraət əhli” adlandırdığı zümrə |
|
|
244) |
N.Tusinin “müamilə əhli” adlandırdığı zümrə |
|
|
245) |
N.Tusi şəhər əhalisini öz xarakterlərinə görə neçe qrupa bölmüşdür |
|
|
246) |
N.Tusi cəmiyyətin müxtəlif təbəqələri arasında nizam-intizamın olmasını nədə görürdü |
|
|
247) |
Öz siyasi və hüquqi təlimində dövlətin iki - xeyirxah və bədxah növünü fərqləndirən mütəfəkkir |
|
|
248) |
Dövlətin ədalətli və ədalətsiz kimi iki növünü göstərən mütəfəkkir |
|
|
249) |
N.Tusi bədxah (qeyri-xeyirxah) dövləti neçə növə bölmüşdür |
|
|
250) |
N.Tusi qanunları bölürdü |
|
|
251) |
N.Tusinin fikrincə,cinayətin törədilməsində təqsirin neçə forması mövcuddur |
|
|
252) |
N.Tusinin fikrincə “böyuk cair”, yəni ağır cinayətkar kimə deyirlər |
|
|
253) |
“Edam etməyə can atmaq lazım deyildir… Binanı uçurmaq və onun bərpa ediləcəyinə inanmamaq ağlasığan şey deyildir “ – fikri kimə məxsusdur |
|
|
254) |
Adları çəkilənlərdən hansı hürufilik cərəyanının nümayəndəsidir |
|
|
255) |
Hürufilik cərəyanı neçənci əsrdə yaranmışdır |
|
|
256) |
Hüruyfiliyin banisi kimdir |
|
|
257) |
Aşağıdakılardan hansı cərəyan hürufiliyin ideya mənbələrindən biri olmuşdur |
|
|
258) |
Hürufilik təlimi hansı xarakter daşıyırdı |
|
|
259) |
Feodal cəmiyyəti hürufiliyi necə qiymətləndirirdi |
|
|
260) |
Hürufiliyə görə sosial ədalətsizliyin kökundə nə dayanırdı |
|
|
261) |
İ.Nəsimi hansı idarəçilik formasının tərəfdarı idi |
|
|
262) |
Bu əsərdən biri hürufilik ideologiyasının banisi İ.Nəiminin deyil |
|
|
263) |
Molla Vəli Vidadi tənqid edirdi |
|
|
264) |
M.Vidadinin feodal quruluşuna münasibəti necə idi |
|
|
265) |
Bunlardan biri XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiridir |
|
|
266) |
Y.Qarabaği neçənci əsrdə yaşamışdır |
|
|
267) |
Y.Qarabağinin tənqid hədəfi nə idi |
|
|
268) |
|
|
|
269) |
«Miratül-camal» əsərinin müəllifi kimdir |
|
|
270) |
Aşağıdakı əsərlərdən hansının müəllifi S.Təbrizidir |
|
|
271) |
XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiri kimdir |
|
|
272) |
M.P.Vaqifin siyasi idealı |
|
|
273) |
|
|
|
274) |
«Görmədim» müxəmməsinin müəllifi kimdir |
|
|
275) |
XVIII əsrdə yaşamış Azərbaycan şairi və dövlət xadimi kimdir |
|
|
276) |
Q.Zakir çarizmin müstəmləkəçilik siyasətini necə qiymətləndirirdi |
|
|
277) |
Q.Zakir hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi |
|
|
278) |
«Gülüstani-İrəm» əsərinin müəllifi kimdir |
|
|
279) |
A.Bakıxanovun siyasi idealı nə idi |
|
|
280) |
A.Bakıxanova görə maarifçi monarx |
|
|
281) |
|
|
|
282) |
|
|
|
283) |
A.Bakıxanov cəmiyyətin dəyişdirilməsi yolunu nədə görürdü |
|
|
284) |
|
|
|
285) |
A.Bakıxanovun etikaya həsr olunmuş əsəri |
|
|
286) |
A.Bakıxanovun dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən ədəbi məclis necə adlanırdı |
|
|
287) |
A.Bakıxanovun Dagıstan və Şirvan xalqlarının tarixinə həsr olunmuş əsəri |
|
|
288) |
A.Bakıxanova görə insanların davranışının əsasını |
|
|
289) |
A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi |
|
|
290) |
A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi |
|
|
291) |
A.Bakıxanovun siyasi və hüquqi baxışlarının xarakteri |
|
|
292) |
M.Ş.Vazehin təliminin xarakterik xüsusiyyətləri nədən ibarətdir |
|
|
293) |
Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir |
|
|
294) |
|
|
|
295) |
M.Ş.Vazeh hansı mütəfəkkirin ateist görüşlərinin formalaşmasına təsir göstərmişdir |
|
|
296) |
Aşağıdakılardan hansı M.Ş.Vazehin tənqid hədəflərindən deyil |
|
|
297) |
Aşağıda adları göstərilən mütəfəkkirlərdən hansı XIX əsrin I yarısında yaşamış maarifçilərin nümayəndələrindəndir |
|
|
298) |
Mirzə Kazımbəy təbiət və cəmiyyət hadisələrinin inkişafını necə qəbul edirdi |
|
|
299) |
Aşağıdakı göstərilən əsərlərdən hansının müəllifi Mirzə Kazımbəydir |
|
|
300) |
Mirzə Kazımbəyin siyasi görüşlərinin xarakterik xüsusiyyəti nədən ibarətdir |
|
|
301) |
M.Kazımbəyin hüquqi görüşlərində hüququn hansı sahələrinə xüsusi diqqət yetirilmişdir |
|
|
302) |
M.Kazımbəyin hüquq sahəsində irəli sürdüyü tələb nədən ibarət idi |
|
|
303) |
M.Kazımbəyin istibdada mənfi münasibəti hansı əsərində öz əksini tapmışdır |
|
|
304) |
M.Kazımbəy müridizm hərəkatını necə qiymətləndirirdi |
|
|
305) |
«Dərbərndnamə» əsərinin müəllifi kimdir |
|
|
306) |
Britaniya kraliçası M.Kazımbəyin hansı əsərinin ingilis variantını «Qızıl medal»a layiq görmüşdü |
|
|
307) |
Aşağıda qeyd olunanlardan hansı M.Kazımbəyin tarixi səpgidə yazdığı əsərdir |
|
|
308) |
M.Kazımbəy təbiət hadisələri, onların inkişaf qanunauyğunlüqları necə qəbul edirdi |
|
|
309) |
«Bab və balilər» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir |
|
|
310) |
«Şəraül-islam» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir |
|
|
311) |
«Müridizm və Şamil» əsərinin müəliifi hansı mütəfəkkirdir |
|
|
312) |
M.Kazımbəy «Bab və babilər» əsərində babilər hərəkatını necə qiymətləndirirdi |
|
|
313) |
Babilər hərəkatının tədqiqatçısı hansı mütəfəkkir olmuşdur |
|
|
314) |
XIX əsrin birinci yarsında müridizm və Şamil hərəkatı haqqında əsər yazan hansı mütəfəkkir olmuşdur |
|
|
315) |
XIX əsrin birinci yarısında islam tarixi haqqında mükəmməl tədqiqat əsəri yazan hansı mütəfəkkir olmuşdur |
|
|
316) |
Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir |
|
|
317) |
M.F.Axundzadə tənqid edirdi |
|
|
318) |
M.F.Axundzadənin hüquqi təlimi nəyə əsaslanırdı |
|
|
319) |
|
|
|
320) |
«Kəmalüddövlə məktubları» əsərinin müəllifi kimdir |
|
|
321) |
M.F.Axundzadə siyasi-hüquqi baxışlarında hansı tələbi irəli sürürdü |
|
|
322) |
|
|
|
323) |
M.F.Axundzadə görə sosial tərəqqinin mahiyyəti nədən ibarətdir |
|
|
324) |
|
|
|
325) |
M.F.Axundzadə görə dünyəvi və ruhani hakimiyyətin qarşılıqlı münasibəti |
|
|
326) |
|
|
|
327) |
M.F.Axundzadə yaradıcılığının ilk dövrlərdə istibdad quruluşunun hansı yolla dəyişdiril-məsi ideyasını qəbul edirdi |
|
|
328) |
|
|
|
329) |
M.F.Axundazədənin 70-ci illərdən başlayaraq siyasi idealı |
|
|
330) |
M.F.Axundzadə cinayətkarlığın səbəbini nədə görürdü |
|
|
331) |
|
|
|
332) |
M.F.Axundazədə hansı cəza növünün əleyhinə idi |
|
|
333) |
|
|
|
334) |
M.F.Axundazədənin siyasi və hüquqi təlimi sələflərinin ideya və görüşlərindən fərqləndirən cəhət kimi göstərmək olar |
|
|
335) |
M.F.Axundazədənin irsinin və fəaliyyətinin təhlili onun yaradıcılığının inkişafının neçə dövrünü fərqləndirməyə imkan verir |
|
|
336) |
M.F.Axundazədənin yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır |
|
|
337) |
Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir. Söhbət M.F.Axundazədənin hansı əsərindən gedir |
|
|
338) |
M.F.Axundazədə dövlətin mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi |
|
|
339) |
M.F.Axundazədənin hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur |
|
|
340) |
Yaradıcılığının ilk dövründə M.F.Axundazədənin ideal dövlət idarəçilik forması hansı idi |
|
|
341) |
M.F.Axundazədə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlət forması ideal dövlət kimi ifadə olunur |
|
|
342) |
M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlətin idarəetmə qurulu-şu əsasında ideal dövlət idarəetmə forması təsvir olunur |
|
|
343) |
M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” traktatında monarxın hakimiyyətinin hansı yolla məhdudlaşdırılması təklif olunurdu |
|
|
344) |
M.F.Axundazədəyə görə parlament necə olmalı idi |
|
|
345) |
M.F.Axundazədəyə görə qanunverici funksiya necə həyata keçirilməli idi |
|
|
346) |
1875-ci ildə yazdığı «Yek kəlmə» məqaləsində M.F.Axundazədə hansı dövlət idarəetmə formasının tərəfdarı kimi çıxış edirdi |
|
|
347) |
Müsəlman hüququnun mənşəyinin izahında M.F.Axundazədənin mövqeyi necə idi |
|
|
348) |
M.F.Axundazədənin hüquqşünaslıq barəsində dediyi hansı fikir doğrudur |
|
|
349) |
M.F.Axundazədənin yaradıcılıqında hansı hüquq sahələrinə geniş yer ayrılır |
|
|
350) |
M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın neçə səbəbə görə zəruri olduğunu qeyd edir |
|
|
351) |
M.F.Axundazədə cinayətkarlığın əsas səbəbini nədə görürdü |
|
|
352) |
M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın zəruriliyinin səbəbi kimi göstərirdi |
|
|
353) |
M.F.Axundazədə insan tələbatını hansı qruplara bölürdü |
|
|
354) |
M.F.Axundazədənin və onun ardıcıllarının silki imtiyazları ləğv etmək və silklərin hüquqlarını bərabərləşdirmək tələblərinin əsasında dayanırdı |
|
|
355) |
M.F.Axundzadə müsəlman hüququ sistemini hansı əsərdə tənqid edirdi |
|
|
356) |
M.F.Axundzadə azadlıq anlayışına hansı hüquq və azadlıqları daxil edirdi |
|
|
357) |
M.F.Axundzadə ağıllı,müdrik hökmdara rəğbətini hansı əsərində göstərmişdir |
|
|
358) |
M.F.Axundzadə istibdadın ekvivalenti kimi hansı ifadəni işlətmişdi |
|
|
359) |
M.F.Axundzadə cinayətkarlığın qarşısının alınmasında hansı vasitələrin əhəmiyyətini rədd edirdi |
|
|
360) |
|
|
|
361) |
Azərbaycanda ilk dəfə «təbii hüquq» anlayışı hansı mütəfəkkirin ideyalarında şərh olunmuşdur |
|
|
362) |
M.F.Axundzadəyə görə mülkiyyətə münasibətdə dövlətin əsas vəzifəsi nədən ibarətdir |
|
|
363) |
M.F.Axundzadə vətəndaşların «mülki hüquq» və azadlıqlarının qorunması üzrə fəaliyyəti dövlətin vətəndaşlarına munasibətdə hansı funksiyası kimi nəzərdən keçirilirdi |
|
|
364) |
M.F.Axundzadə Azərbaycan siyasi-hüquqi fikir tarixində hansı ideoloji cərəyanın nümayəndəsidir |
|
|
365) |
M.F.Axundzadəyə görə konstitusiyalı monarxiya dövlət idarəetmə formasının əsas xüsusiyyətləri aşağıdakılardır |
|
|
366) |
Hansı əsərində M.F.Axundzadə respublika tərəfdarı kimi çıxış edir |
|
|
367) |
M.F. Axundzadə azadlığa verdiyi anlayışı göstərin |
|
|
368) |
M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında konstitusiyanın kim tərəfindən qəbul edilməsini təklif edirdi |
|
|
369) |
M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında cəmiyyət necə idarə olunmalı idi |
|
|
370) |
M. F. Axundzadə yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır |
|
|
371) |
“Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir.” Söhbət M.F.Axundzadənin hansı əsərindən gedir |
|
|
372) |
M.F.Axundzadə dövlətin mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi |
|
|
373) |
M.F.Axundzadənin hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur |
|
|
374) |
Asagıdakılardan hansı M.F.Axundzadəyə aiddir |
|
|
375) |
Aşağıdakı hansı sualda uygunluq gozlənilmisdir |
|
|
376) |
M.F.Axundzadənin Azerbaycan ictimai və siyasi-hüquqi fikir tarixində yeri |
|
|
377) |
M.F.Axundzadə hansi əsərində muvəqqəti nikahlara icazə verilməsini tənqid edirdi |
|
|
378) |
Siyasi və hüquqi ideologiysında “sivilizasiya” , “tərəqqi” kimi anlasiyların izahını verən mütəfəkkir |
|
|
379) |
M.F.Axundzədənin sosial tərəqqidə muhum yeri elmin inkisafina verməsi hansi mutəfəkkirlə eynilik təskil edir |
|
|
380) |
|
|
|
381) |
M.F.Axundzadənin maarifçi monarx ideyasının əks olunduğu əsər |
|
|
382) |
XIX əsrin ikinci yarsında siyasi –hüquqi fikir tarixində cəmiyyətin inqilabi yolla dəyişdirilməsi ideyasını irəli sürən mütəfəkkir |
|
|
383) |
M.F.Axundzadənin feodal cəmiyyətinin islahat yolu ilə dəyisdirilməsinin mümkünlüyü ideyasını irəli sürdüyü əsəri |
|
|
384) |
|
|
|
385) |
XIX əsrin ikinci yarısında Azərbaycanda ədalət mühakiməsini hansı məhkəmələr həyata keçirirdilər |
|
|
386) |
|
|
|
387) |
|
|
|
388) |
H.Zərdabi cinayətkarlığın aradan qaldırılmasını, ədalət mühakiməsinin tətbiqini və qanunçuluğa əməl etməni nədə görürdü |
|
|
389) |
N.Zərdabinin mətbuat sahəsində xidməti |
|
|
390) |
H.Zərdabinin müasiri olduğu dövrün məhkəmələri haqqında fikri hansıdır |
|
|
391) |
H.Zərdabi neçənci əsrdə yaşamışdı |
|
|
392) |
H.Zərdabi hansı mütəfəkkirin ardıcıllarından biridir |
|
|
393) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir |
|
|
394) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir |
|
|
395) |
H.Zərdabi insan cəmiyyətinin inkişafında hansı dövrləri fərqləndirirdi |
|
|
396) |
H.B.Zərdabinin sosioloji görüşləri kimin görürşləri ilə səsləşir |
|
|
397) |
M.F. Axundzadənin ənənələri hansı mütəfəkkirlər tərəfindən davam etdirilmişdir |
|
|
398) |
H.Zərdabinin 1864-cü il islahatına münasibəti necə idi |
|
|
399) |
|
|
|
400) |
H.Zərdabini hansı təbəqənin ideoloqu hesab etmək olar |
|
|
401) |
H.B.Zərdabini Monteskye ilə yaxınlaşdıran ümumi cəhət hansıdır |
|
|
402) |
H.Zərdabinin cəmiyyətin nöqsanlarına dair tənqidi fikirlərin əhəmiyyəti nədə idi |
|
|
403) |
H. Zərdabiyə görə ədalət mühakiməsini məhv edən səbəblərdən deyil: |
|
|
404) |
«Əkinçi» qəzetinin ilk nömrəsi nə vaxt nəşr olunub |
|
|
405) |
«Əkinci» qezetinin yaradicisi kim olmusdur |
|
|
406) |
M.Şaxtaxtlı hansı idarəetmə formasını ən yaxşı hesab edirdi |
|
|
407) |
M.Şaxtaxtlının təliminə görə Azərbaycan |
|
|
408) |
|
|
|
409) |
Bu əsərlərdən hansının müəllifi M.Şaxtaxtlıdır |
|
|
410) |
|
|
|
411) |
M.Şaxtaxtlının ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ |
|
|
412) |
M. Şaxtaxtlının əsərlərinə hansı aiddir |
|
|
413) |
«Sərqi-Rus» qəzetinin naşiri |
|
|
414) |
Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır |
|
|
415) |
Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır |
|
|
416) |
Aşağıdakılardan birinin müuəllifi M.Şaxtaxtlıdır |
|
|
417) |
M.Şaxtaxtlının hüququn mənşəyinə dair düzgün olmayan fikrini göstərin |
|
|
418) |
M.Şaxtaxtlının hüququn mənşəyinə dair düzgün olan fikrini göstərin |
|
|
419) |
M.Şaxtaxtlının Gənc türklər hərəkatına münasibəti |
|
|
420) |
M.Şaxtaxtının Gənc türklər inqilabına verdiyi qiymət |
|
|
421) |
«Türkiyəni necə xilas etməli?» məqaləsinin müəllifi |
|
|
422) |
M.Şaxtaxtlıya görə istibdad quruluşu |
|
|
423) |
M.Şaxtaxtlının məhkəmələrlə bağlı tənqidi fikirləri |
|
|
424) |
M.Şaxtaxtlının respublika idarəçilik forması haqqında fikirləri hansı məqaləsində ifadəsini tapmışdır |
|
|
425) |
M.Şaxtaxtlı «Konstitusiya və müsəlmanlar» məqaləsində boşanmaq hüququ ilə bağlı hansı təklifi irəli sürmüşdü |
|
|
426) |
M.Şaxtaxtlı ailə hüququ sahəsində tərəfdar olduğu məsələ |
|
|
427) |
E.Sultanovun mühakimə icraatında tənqid etdiyi məsələ |
|
|
428) |
E.Sultanovun 1883-cü ildə təşkil etdiyi cəmiyyət necə adlanırdı |
|
|
429) |
E.Sultanovun əsərlərində ən mühüm mövzularıdan biri |
|
|
430) |
Bunlardan hansı E.Sultanovun qadın azadlığına həsr olunmuş məqaləsidir |
|
|
431) |
E.Sultanov cinayət haqqında mühakimələrindən biri |
|
|
432) |
H.Minasazova görə xalqı maarifləndirmək öncə nəyi məhv etmək lazımdır |
|
|
433) |
H.Minasazov Dövlət Dumasında əsas nəyi tənqid edirdi |
|
|
434) |
H.Minasazov cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi |
|
|
435) |
H.Minasazova görə müasiri olan dövrdə nikah müqaviləsini necə adlandırırdı |
|
|
436) |
C.Məmmədquluzadənin təsis etdiyi «Molla Nəsrəddin» jurnalı neçə il nəşr olunmuşdur |
|
|
437) |
|
|
|
438) |
C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin yenidən qurulmasını nədə görürdü |
|
|
439) |
C.Məmmədquluzadə görə bu amillərdən hansı şəxsiyyətin formalaşmasına təsir etmir |
|
|
440) |
C.Məmmədquluzadə ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ |
|
|
441) |
Bunlardan hansı C.Məmmədquluzadənin əsəridir |
|
|
442) |
C.Məmmədquluzadə demokratik respublika haqqında fikirlərini hansı əsərində vermişdi |
|
|
443) |
C.Məmmədquluzadənin siyasi-hüquqi baxışlarının əsasını nə təşkil edirdi |
|
|
444) |
«Molla Nəsrəddin» jurnalının ilk nömrəsi neçənci ildə nəşr olunmuşdu |
|
|
445) |
C.Məmmədquluzadə hansı jurnalın yaradıcısıdır |
|
|
446) |
«Sizi deyib gəlmişəm, ey mənim müsəlmanlar qardaşlarım» çağırışı ilə gedən məqalə hansı jurnalın birinci nömrəsinin baş məqaləsi idi |
|
|
447) |
«Molla Nəsrəddin»in nəşrinin birinci mərhələsi hansı dövrü əhatə edir |
|
|
448) |
«Molla Nəsrəddin»in nəşrinin ikinci mərhələsi hansı dövrü əhatə edir |
|
|
449) |
«Molla Nəsrəddin»in nəşrinin üçüncü mərhələsi hansı dövrü əhatə edir |
|
|
450) |
«Molla Nəsrəddin»in birinci nömrəsi harada nəşr olunmuşdur |
|
|
451) |
«Molla Nəsrəddin» 1921-1922-ci illərdə (ikinci mərhələsi) harada nəşr olunmuşdu |
|
|
452) |
«Molla Nəsrəddin» 1922-1931-ci illərdə (üçüncü mərhələ) harada nəşr olunmuşdu |
|
|
453) |
C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi |
|
|
454) |
C.Məmmədquluzadənin dini xurafatı tənqid etdiyi əsəri bunlardan hansıdır |
|
|
455) |
C.Məmmədquluzadənin siyasi idealı hansı quruluş idi |
|
|
456) |
C.Məmmədquluzadə dövlətin mənşəyi barədə |
|
|
457) |
C.Məmmədquluzadəyə görə bunlardan biri respublikanın müsbət cəhətlərindən deyil |
|
|
458) |
N.Nərimanovun hansı əsəri istibdad rejiminin tənqidinə həsr olunmuşdur |
|
|
459) |
N.Nərimanov aşağıdakı dövlət formalarını fərqləndirirdi: |
|
|
460) |
N.Nərimanovun xalqın adıt-ənələrinə və din etiqadlarına münasibəti |
|
|
461) |
N.Nərimanovun dövlət və hüquqa aid aşağıdakı fikrlərindən doğru olanını göstərin |
|
|
462) |
N.Nərimanov insan hüquq və azadlıqlarının müdafiəsinin hansı quruluşda mümkün olması qənaətinə gəlmişdi. |
|
|
463) |
N.Nərimanovun ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının birinci mərhələsində siyasi idealı |
|
|
464) |
N.Nərimanovun ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının ikinci mərhələsində siyasi idealı |
|
|
465) |
N.Nərimanovun siyasi görüşlərinin yetkin dövründə siyasi idealı |
|
|
466) |
N.Nərimanova insanları qorxaq və müti edən səbəblərin əsası |
|
|
467) |
M.Ə.Rəsulzadəyə görə milli demokratik dövləti qurmaq üçün Azərbaycan xalqı nə əldə etməlidir |
|
|
468) |
M.Ə.Rəsulzadəyə görə Azərbaycana nə tələb olunurdu |
|
|
469) |
M.Ə.Rəsulzadənin fikrincə Azərbaycanda hansı idarəçilik forması qurulmalı idi |
|
|
470) |
M.Ə.Rəsulzadəyə görə hürriyyət |
|
|
471) |
Aşağıdakılardan hansı1918-1920-ci illərdə Azərbaycan siyasi və hüquqi ideologiyasının qarşısında duran əsas məsələlərdən deyildi |
|
|
472) |
XIX əsrdə Şimali Azərbaycanın Rusiya tərəfindən işğal edilməsi siyasi və hüquqi fikrin inkişafı sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb oldu |
|
|
473) |
Bunlardan hansı Cümhuriyyət dövrünün görkəmli hüquqşünas və ictimai xadimlərindən deyil |
|
|
474) |
Xalq Cümhuriyyətinin siyasi liderləri hansı idarəçilik formasını yaranmasına nail oldular |
|
|
475) |
Müsəlman Şərqində və türk dünyasında ilk demokratik repsbulika hansı dövlət hesab olunur |
|
|
476) |
Azərbaycan xalq Cümhuriyyətinin yaradılmasının tarixi-siyasi əhəmiyyətinə aid etmək olar |
|
|
477) |
ADR-in qurulması ictimai fikir sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb olmuşdur |
|
|
478) |
Bütövlükdə Rusiya imperiyasının türk-müsəlman əhalisini çarizmə qarşı birləşdirmək və bu məqsədlə vahid siyasi təşkilat yaratmaq idyeası harada yaranmışdı |
|
|
479) |
1906-cı ildə Rusiyanın ilk parlamentinə – 1-ci Dövlət Dumasına üzv seçilmiş Azərbaycanın tanınmış ziyalıları hansılardır |
|
|
480) |
1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək yaratmış Azərbaycan mütəfəkkirini göstərin |
|
|
481) |
M.Ə. Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır |
|
|
482) |
M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı «Bakıdan məktub»adlı məqaləsi neçənci ildə harada çap olunmuşdur |
|
|
483) |
M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı hansı başlıqla çap olunmuşdu |
|
|
484) |
M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur |
|
|
485) |
M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur |
|
|
486) |
|
|
|
487) |
M.Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır |
|
|
488) |
1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək yaratmış Azərbaycan ziyalısını göstərin |
|
|
489) |
M.Ə. Rəsulzadənin fikrincə, hürriyyət (azadıq) neçə formada mövcuddur |
|
|
490) |
M.Rəsulzadənin fikrincə, hürriyyətin (azadlığın) hansı formaları var |
|
|
491) |
Hürriyyətin (azadlığın) formalarına aid deyildir |
|
|
492) |
Müsavat Partiyası neçənci ildə və harada yaradılmışdır |
|
|
493) |
İlkin yaradıldığı dövrdə Müsavat Partiyasının proqramının xarakteri necə idi |
|
|
494) |
Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbay-canlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə aiddir |
|
|
495) |
Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbaycanlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə aid olmayanı göstərin |
|
|
496) |
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin (AXC) yaradılmasını neçənci ildə hansı təşkilat elan etdi |
|
|
497) |
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin ilk hökümətinin tərkibi neçə nəfərdən ibarət idi |
|
|
498) |
28 may 1918-ci ildə İstiqlal Bəyannaməsinin elan edilməsinin xalqımızın dövlətçilik tarixində rolu nədən ibarətdir |
|
|
499) |
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti neçənci ildə süqut etdi |
|
|
500) |
AXC-nin Hökumət başçısı kim olmuşdur |
|
|