SUALLAR-AZ.SİY.HÜQUQİ TƏLİMLƏR

001)

Azərbaycanın siyasi və hüquqi təlimlər tarixi fənni hüquq elmləri içərisində hansı qrupa aiddir

 

 

002)

Təlimlərin proqram  müddəası onunla xarakterizə olunur ki

 

 

003)

Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin xüsusi elmi metodlarını göstərin

 

 

004)

Azərbaycanın dövlət və hüquqi təlimlərinin predmetini təşkil edir

 

 

005)

Siyasi-hüquqi doktrinanın məzmununa aid deyil

 

 

006)

Qədim xalqların siyasi-hüquqi ideologiyası hansı dünyagörüşü formasının tərkib hissəsi kimi çıxış edirdi

 

 

007)

Zərdüştiliyin əsas siyasi və hüquqi ideyaları öz əksini tapmışdır

 

 

008)

«Avesta» ya görə ən yaxşı idarəçilik forması hansıdır

 

 

009)

Zərdüştiliyə görə monarxın maarifliliyi nə ilə şərtləndirilir

 

 

010)

Avesta nədir

 

 

011)

Zərdüştilik etikası bu üç prinsipdə öz əksini tapmışdır

 

 

012)

Avestada maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti

 

 

013)

Zərdüştilik təlimində ictimai həyatın aparıcı prinsipi

 

 

014)

Zərdüştilik təlimində maarifçiliyin xarakterik xüsusiyyəti

 

 

015)

Avesta şərə qarşı mübarizənin hansı yollarını göstərirdi

 

 

016)

Zərduştilik təlimi utopik ideal cəmiyyətin yaradılmasının əsasını kimi nəyi nəzərdə tutmuşdu

 

 

017)

Zərduştilik təliminin ailəyə münasibəti

 

 

018)

«Avesta»da adı çəkilən xeyir allahı kimdir

 

 

019)

Ahura Məzdanın qanunları hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi

 

 

020)

Avestaya görə  dövlət hakimiyyətinin güclü olması nədən asılı idi

 

 

021)

Avestada  neçə zümrə (silk) qeyd olunur

 

 

022)

Avestada hansı təbəqəyə istünlük verilir

 

 

023)

İstimai quruluş və hüquqi institutlar haqqında Avestanın hansı hissəsində bəhs olunur

 

 

024)

İlkin Avesta neçə kitabdan və neçə fəsildən ibarət olmuşdur

 

 

025)

Zərdüştilik erkən feodalizm dövründə hansı dövlətin hakim dini kimi tanınmışdır

 

 

026)

Avestaya görə dövlətin əsas vəzifələrinə daxildir

 

 

027)

Avestada  mülki müqavilələrin neçə növü qeyd olunur

 

 

028)

Avestaya görə ən ağır cəza  müqavilənin hansı növünün pozulmasına görə verilirdi

 

 

029)

Avestada hansı cinayət növü ağır cinayətlərə aid edilirdi

 

 

030)

Məzda qanunu nikaha neçə yaşda daxil olmağa icazə verirdi

 

 

031)

Avesta hansı nikahları qadağan edirdi

 

 

032)

Aşağıdakılardan hansı zərdüştiliyin müqəddəs  qanunlar məcmusudur

 

 

033)

Avesta hansı dinin müqəddəs kitabıdır

 

 

034)

Avestanın tərtib edilmə tarixini göstərin

 

 

035)

Avesta ilk əvvəl neçə kitabdan ibarət idi

 

 

036)

Dövrümüzədək  Avesta neçə redaksiyada gəlib çatmışdır

 

 

037)

Avestanın strukturuna aid olan hissəni göstərin

 

 

038)

Avesta hansı hissələrdən ibarətdir

 

 

039)

Hansı variantda Avestanın ikinci redaksiyasının birinci redaksiyasından fərqi kimi gös-tərmək olar

 

 

040)

Zərdüştün təliminə əsasən dünyada neçə əsas başlanqıc mövcuddur

 

 

041)

Zərdüştün təliminə əsasən dünyada hansı əsas başlanqıclar mövcuddur

 

 

042)

Ahura Məzda nəyi təcəssüm etdirir

 

 

043)

Avestanın ikinci redaksiyası necə adlanır

 

 

044)

«Zənd-Avesta» neçə hissədən ibarətdir

 

 

045)

«Zənd-Avesta» hansı hissələrdən ibarətdir

 

 

046)

Avestaya görə Ahura Məzda və Anhra Manyu arasında gedən mübarizədə insanın rolu nədən ibarət idi

 

 

047)

Məzda qanunlarını öyrənmək hansı zümrənin vəzifəsi hesab olunurdu

 

 

048)

Zərdüştülüyün ən yüksək əxlaqi prinsipi

 

 

049)

«Avesta»ya əsasən «cəmiyyət» və dövlət anlayışları necə xarakterizə olunur

 

 

050)

Hansı variantda «Avesta»da cəmiyyətin əsas struktur vahidləri tam olaraq göstərilmişdir

 

 

051)

Zərdüştün ardıcılları hansı hissələrə bölünür

 

 

052)

Avestaya görə insan cəmiyyəti yaradılması anından hansı inkişaf mərhələlərini keçmişdir

 

 

053)

Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «qızıl dövr»nü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar

 

 

054)

Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin «Avesta» dövründəki cəmiyyət dövrü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar

 

 

055)

Zərdüştliyə görə insan cəmiyyətinin dirçəliş dövrünü aşağıdakı kimi xarakterizə etmək olar

 

 

056)

«Avesta»da cəmiyyətin  köçərilər qrupu necə xarakterizə olunurdu

 

 

057)

“Avesta”nın hansı hissəsində insan cəmiyyətinin “qızıl dövr” haqqında bəhs olunur

 

 

058)

Avestada dövlətə aid olmayan əlaməti göstərin

 

 

059)

Avestada dövlət funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün zəruri olan güclü hakimiyyət necə adlandırılırdı

 

 

060)

«Avesta»da dövlət başçısının şəxsiyyətinə aid olmayan xüsusiyyəti müəyyənləşdirin

 

 

061)

«Avesta»da ən yaxşı dövlət forması hansıdır

 

 

062)

«Avesta»da ən yaxşı dövlət forması monarxiyanın hansı növü idi

 

 

063)

«Avesta»da hüququn hansı sahəsinə dair göstərişlər yox idi

 

 

064)

«Avesta»da mülki müqavilənin neçə növü göstərilmişdir

 

 

065)

Avesta qanunlarına görə beynəlxalq müqavilələrin pozulması nə ilə nəticələnə bilər

 

 

066)

«Avesta»da ailə hüquq normaları hansı məsələləri əhatə etmirdi

 

 

067)

«Avesta»da ailə-nigah münasibətlərinə dair yalnış fikri göstərin

 

 

068)

Avestanın Vendidad hissəsi barədə yalnış fikri göstərin

 

 

069)

Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının neçə forması var idi

 

 

070)

Avestaya görə cinayətlərin qarşısının alınmasının hansı formaları var idi

 

 

071)

«Avesta»da əks olunan məcburiyyət və cəza tədbirlərinə dair doğru fikri göstərin

 

 

072)

Avestaya görə şəxsiyyət əleyhinə olan cinayətlər sırasına aid deyildi

 

 

073)

Avestaya görə cinayət deyildi

 

 

074)

«Avesta»da hüquqi ideyalar haqqında səhv fikri göstərin

 

 

075)

«Avesta»da hökmdara aid olan hansı fikir doğrudur

 

 

076)

Avestada cəmiyyətin əsas struktur vahidlərindən olan qəbiləyə aid olmayan əlaməti göstərin

 

 

077)

«Avesta»ya əsasən cəmiyyətin neçə əsas struktur vahidi mövcud idi

 

 

078)

Azərbaycanda yaranmış siyasi və hüquqi ideyanı göstərin

 

 

079)

Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış etməyən təlim hansıdır

 

 

080)

Erkən orta əsrlər dövründə Azərbaycanda əsas ideya istiqamətləri hansılar idi

 

 

081)

Manilik təliminin banisi kimdir

 

 

082)

Manilik hansı dinlərin təsiri ilə yaranmışdır

 

 

083)

Manilik dininin formalaşmasına hansı din təsir göstərməmişdir

 

 

084)

Manilik təlimi hansı məişət və həyat tərzini təbliğ edirdi

 

 

085)

Bu ideoloiyanın bütün qadağalarını tam yerinə yetirən manilərby tələbatları necə təmin edilirdi

 

 

086)

Manilər ədalətli cəmiyyət haqqında ideyalarını  həyata keçirmək üçün hansı yolları tək-lif edirdilər

 

 

087)

Manilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır

 

 

088)

Manilik təlimi hansı dövrdən yayılmağa başladı

 

 

089)

Hansı İran şahənşahı tacqoyma mərasimində Manini yeni dinin peyğənbəri elan etdi

 

 

090)

Mani necənci ildə rəsmi olaraq İran şahı Şapur tərəfindən yeni dinin peyğəmbəri elan olundu

 

 

091)

Manilik təliminin  üç prinsipi  necə adlanırdı

 

 

092)

243-cü ildə İran şahənşahı Şapur öz tacqoyma mərasimində kimi yeni dinin peyğəmbə-ri elan etdi

 

 

093)

Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədini insanda olan işıq zərrəciklərini maddi aləmin hökmranlığından xilas etməkdir. Maniliyə görə buna necə nail olmaq olar

 

 

094)

Maniliyin formalaşdığı dövrün xarakterizəsi hansı variantda düzgün ifadə olunmuşdur

 

 

095)

Manilik təlimi nəyə qarşı yönəlmişdi

 

 

096)

Manilik təlimi nəyə qarşı deyildi

 

 

097)

Sasanilərin maniliyə münasibəti necə idi

 

 

098)

Maniliyə görə dünya prosesinin əsas məqsədi nədən ibarətdir

 

 

099)

Həm manilik, həm də zərdüştilik aləmi iki böyük başlanğıcın – xeyir və şərin, işıq və zülmətin mübarizə meydanı kimi görürdü. Bu məsələdə maniliyi zərdüştilikdən fərqləndirən cəhət hansıdır

 

 

100)

Manilik təliminin xüsusi mülkiyyətə münasibəti

 

 

101)

Məzdəkilər köləliyə necə yanaşırdılar

 

 

102)

Məzdəkilik təlimi xüsusi mülkiyyətə  necə münasibəti  bəsləyirdi

 

 

103)

Məzdəkilər hansı məişət və həyat tərzini  düzgün hesab edirdilər

 

 

104)

Məzdəkilik əməyə necə münasibət bəsləyirdi

 

 

105)

Məzdəkilər öz ideyalarını hansı yollarla  təbliğ edirdilər

 

 

106)

Məzdəkilərin əsas məqsədini göstərin

 

 

107)

Məzdəkilik sosial bərabərliliyi nədə görürdülər

 

 

108)

Məzdəkilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi

 

 

109)

Məzdəkilərin Sasanilər dövlətində  qadının vəziyyətinə münasibəti necə idi

 

 

110)

Məzdəkilik cərəyanı insanların bədbəxtliyinin səbəbini nədə görürdülər

 

 

111)

Məzdəkilik təlimi neçənci əsrdə yaranmışdır

 

 

112)

Məzdək bu əsərlərdən hansının müəlifidir

 

 

113)

Məzdəkilik manilikdən bu xüsusiyyəti ilə fərqlənirdi

 

 

114)

Məzdəkə görə sosial bərabərliyə nail olmaq olar

 

 

115)

Məzdəkilik təbliğ edridi

 

 

116)

Məzdəkilik təbliğ etmirdi

 

 

117)

Məzdəkiliyin əsas tələblərindən biri də aşağıdakıdır

 

 

118)

Məzdəkilik cərəyanının əsas şüarı nə idi

 

 

119)

Məzdəkilərin müharibəyə münasibəti necə idi

 

 

120)

Məzdəkiliyin əsas əhəmiyyəti nədən ibarət idi

 

 

121)

Məzdəkiliyin proqramı barədə söylənilən hansı fakir doğrudur

 

 

122)

Cavablardan hansını Məzdəkilər təliminə aid etmək olar

 

 

123)

Müsəlman hüququnun mənbələrinə aid etmək olmaz

 

 

124)

Mövcud olmayan məzhəbləri göstərin

 

 

125)

İslamın meydana gəlməsi hansı əsrə aiddir

 

 

126)

Müsəlman hüququnun mənbələrini onların hüquqi qüvvələrinin azalma dərəcəsinə görə göstərin

 

 

127)

Hənifəlik məzhəbinin banisi kimdir

 

 

128)

İslamda ən geniş yayılmış məzhəb hansıdır

 

 

129)

Sünnilik və ya şərti olaraq ortodoksal islam adlamdırılan məzhəbə görə dini işlər kimə həvalə olunur

 

 

130)

Müsəlman hüququnun əsas mənbələri hansılardır

 

 

131)

Müsəlman hüququnun  mənbəyi hansılardı

 

 

132)

İslamın qanunları hansı hissədən ibarətdir

 

 

133)

Şəriətlə müsəlman hüququnun nisbətini necə xarakterizə etmək olar

 

 

134)

Müsəlman hüququnun neçə mənbəyi vardır

 

 

135)

Xürrəmilik hərəkatının  daha fəal olduğu dövr

 

 

136)

Xürrəmilik hərəkatının görkəmli nümayəndəsi kimdir

 

 

137)

Xürrəmilik cərəyanının əsas məqsədini göstərin

 

 

138)

Xürrəmilər sosial bərabərliliyi nədə görürdülər

 

 

139)

Xürrəmilərin vərəsəlik hüquqlarına münasibəti necə idi

 

 

140)

Xürrəmilər sosial bərabərsizliyin səbəbini nədə görürdülər

 

 

141)

Xürrəmilər nə  tələb edirdilər

 

 

142)

Xürrəmiliyin təliminə əsasən ədalətin bərqərar olması üçün nə tələb olunurdu

 

 

143)

Xürrəmiliyin feodal asılılığına münasibəti necə idi

 

 

144)

Azərbaycanda xüsusi mülkiyyətin ləğv olunması tələbi ilə çıxış edən təlim hansıdır

 

 

145)

«İxvan-əs Səfa» cəmiyyəti neçənci əsrdə və harada yaranmışdır

 

 

146)

«İxvan-əs Səfa» cəmiyyətinin təlimi hansı traktatda öz əksini tapmışdır

 

 

147)

«Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri» neçə traktatdan ibarət idi

 

 

148)

«Saflıq qardaşlarının və sədaqət dostlarının risalələri»ndə idarətemənin neçə növü gös-tərilmişdir

 

 

149)

Aşağıdakılardan hansını «İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti idarəetmənin növlərinə aid etmirdi

 

 

150)

«İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti cəmiyyətin dəyişdirilməsinin hansı yollunu təbliğ edirdi

 

 

151)

«İxvan əs-Səfa» cəmiyyəti nəyin uğrunda çıxış edirdi

 

 

152)

«İxvan əs-Səfa»nın əsas ideyasını göstərin

 

 

153)

«İxvan əs-Səfa» cəmiyyətinin mövcud quruluşa qarşı fəal,  inqilabı mübarizə ideyasına münasibəti necə idi

 

 

154)

Bunlardan hansı XI-XII əsrlərdə yaşayıb-yaratmış qabaqcıl fikrin nümayəndələrindəndir

 

 

155)

Aşağıda adları çəkilənlərdən hansı XI-XII əsrlərdə Azərbaycanda islam ideologiyasının nümayəndəsi idi

 

 

156)

Əl-Qəzali öz istedadını və bacarığını hansı sahəyə yönəltmişdir

 

 

157)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əl-Qəzalidir

 

 

158)

Düzgün variantı seçin

 

 

159)

Düzgün olmayan varinatı seçin

 

 

160)

“Hoccət əl islam” titulu kimə aiddir

 

 

161)

“Elmin meyarı’ , “Baxisin məhəkki” …….ardicilliği tamamla.

 

 

162)

«Metafizika» (‘Məbat ət təbiət”)  və «Valıqların ierarxiyası» ( Məratib əl mövcudat”) əsərlərinin müəllifi

 

 

163)

Ə.Bəhmənyar hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi

 

 

164)

Ə.Bəhmənyarın  bu əsərlərindən hansının müəllifidir

 

 

165)

  1. X.Şirvaninin  siyasi idealı nədir

 

 

166)

X.Şirvaninin tənqid hədəfi hansıdır

 

 

167)

  1. X. Şirvani hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi

 

 

168)

  1. Bu əsərlərdən hansının müəllifi X.Şirvanidir

 

 

169)

Xaqani Şirvaninin siyasi məzmunlu əsərlərinə aiddir

 

 

170)

Müasiri olduğu cəmiyyəti Xaqani Şirvani necə adlandırırdı

 

 

171)

Xaqani hakim feodal sinfinin nümayəndələrinə münasibət necə idi

 

 

172)

“Töhfətül Iraqeyn” , “Həbsiyyə “ ……. ardıcıllığı tamamla

 

 

173)

Hansı mütəffəkkir müasiri oldugu cəmiyyəti ‘zülm evi’ , “ədalətsizlik məskəni” “zorakılıq yuvası  ve riyakarlıq qalası “ kimi dəyərləndirir

 

 

174)

Ə.Xaqaninin siyasi idealı kimi çıxıs edirdi

 

 

175)

Ə.Xaqaniyə görə yer üzündə ədalətin təntənəsini kim həyata keçirə bilərdi

 

 

176)

Uyğun varinatı secin

 

 

177)

“Mədain Xərabələri” əsərinin müəllifi

 

 

178)

Ə.Xaqani harada vəfat etmişdir

 

 

179)

N.Gəncəvi hökmdarlara tövsiyə edir

 

 

180)

N.Gəncəvinin ideal dövləti nə üzərində qurulmuşdur

 

 

181)

N.Gəncəvi feodal istismarına münasibəti necə idi

 

 

182)

N.Gəncəvinin müəllifi olduğu əsər

 

 

183)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi N.Gəncəvi deyil

 

 

184)

  1. N.Gəncəvi ideal dövlət haqqında ideyalarını hansı əsərində göstərmişdir

 

 

185)

  1. N.Gəncəvinin təsvir etdiyi ideal cəmiyyətin xarakterik xüsusiyyətləri

 

 

186)

N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətinin yaranması nə ilə bağlı idi

 

 

187)

N.Gəncəvinin  ideal cəmiyyətinin əsas əlaməti

 

 

188)

N.Gəncəvinin ideal cəmiyyətində əhali hansı təbəqələrə bölünürdü

 

 

189)

N.Gəncəvinin ideal cəmiyyəti

 

 

190)

Siyasi ideali maarifci monarxiya olan mutəfekkirləri secin

1.N.Gəncəvi; 2.Ibn Sina; 3.Əlğ-Qəzali; 4.Ə.Xəqani

 

 

191)

N.Gəncəvinin hansı poemasinda xalqın şah üçün deyil, şahın xalq üçün mövcud olması fikri irəli sürülür

 

 

192)

Y.E.Bertels bu Azərbaycan şairinin öz zəmanəsindəki bütün eybəcər hadisələr haqqında cəsarətlə danışmasına heyrət edir…söhbət kimdən gedir

 

 

193)

N.Gəncəvi hansi əsərinde varlı və kasıbların olmadığı ideal cəmiyyət təsvir edir

 

 

194)

N.Gəncəvinin «Xəmsə»sinə necə poema daxildir

 

 

195)

N.Gəncəvi qədim yunan mütəfəkkirlərinin ideyalarını  özünün hansı əsərində vermişdir

 

 

196)

N.Gəncəvi ilə Ə.Xəqanini birləşdirən ortaq cəhəti secin

 

 

197)

N.Gəncəvinin dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən cəmiyyət necə  adlanırdı

 

 

198)

Ilk əvvəl  Nizami Gəncəvinin siyasi idealı kimi maarifçi monarxiyanı hansı əsərində müşahidə etmək olar

 

 

199)

Yaradıcılığının ilkin dövrlərində N. Gəncəvinin siyasi idealı hansı  dövlət idarəetmə forması olmuşdur

 

 

200)

Əhvədi Marağalının siyasi və hüquqi baxışlarının fərqli cəhətləri hansılar idi

 

 

201)

Əhvədi Marağalının siyasi idealı nə idi

 

 

202)

Əhvədi Marağalının müsəlman hüququna münasibəti necə idi

 

 

203)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi Əhvədi Marağalıdır

 

 

204)

Əhvədi Marağalı cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü

 

 

205)

Ə.Marağalı idealına çatmağı nədə görürdü

 

 

206)

Ə.Marağalıya görə qanun

 

 

207)

Ə.Marağalının mütərəqqi ideyalardından biri də

 

 

208)

Mahmud Şəbüstəri özünün siyasi idealına çatmaq üçün hansı yolu təklif edirdi

 

 

209)

Mahmud Şəbüstərinin yeni ictimai münasibətlərin xalq üsyanı yolu ilə bərqərar olması mümkünlüyünə münasibəti

 

 

210)

  1. Bu əsərlərdən hansının müəllifi  M.Şəbüstəridir

 

 

211)

Mahmud Şəbüstəri əsərlərində hansı təbəqənin mənafeyini müdafiə edirdi

 

 

212)

Uyğun variantı seçin

 

 

213)

  1. N.Tusi necənci əsrdə yaşamışdır

 

 

214)

N.Tusinin müasiri olduğu siyasi və hüquqi  gerçəkliyə münasibəti necə idi

 

 

215)

N.Tusinin təsvir etdiyi ideal cəmiyyətdə dövlət hakimiyyətinin əsas vəzifəsi nədən ibarət idi

 

 

216)

N.Tusinin təsvir etdiyi ideal dövlətdə  ali vəzifəli şəxslər

 

 

217)

N.Tusinin «ideal dövdət»ində vəzifəli şəxslər kimlərin qarşısında hesabat verməli idilər

 

 

218)

N.Tusinin ideal dövlətinin sakinləri nədən qorxmurdular

 

 

219)

  1. Bu əsərlərdən hansının müəllifi N.Tusidir

 

 

220)

N.Tusiyə görə dövlət

 

 

221)

N.Tusi dövlətin meydana gəlməsi haqqında hansı fikirlərdən uzaqlaşmışdır

 

 

222)

N.Tusi əhalini neçə təbəqəyə bölürdü

 

 

223)

  1. N.Tusiyə görə qanun

 

 

224)

N.Tusiyə görə qanunlar

 

 

225)

N.Tusi cinayətkarlığın qarşısının alınmasının ən yaxşı vasitəsini nədə görürdü

 

 

226)

  1. N.Tusi hansı cəza növünü müstəsna cəza hesab edirdi

 

 

227)

Aşağıda qeyd olunan xüsusiyyətlərdən hansı N.Tusinin maarifçi monarxda görmək istədiyi xüsusiyyətlərdən deyil

 

 

228)

  1. Aşağıda qeyd olunan xüsusiyyətlərdən hansı N.Tusinin maarifçi monarxda görmək istədiyi xüsusiyyətlərdəndir

 

 

229)

N.Tusi onun şərəfinə “Əxlaqi Nasiri “ əsərini kimin şərəfinə  yazmışdır

 

 

230)

Hülaki dövlətinin banisi və ilk paytaxtı göstərilmiş varianti göstərin

 

 

231)

N.Tusi hansı hökmdarın maliyyə- təsərrüfat üzrə  məslətcisi olmuşdur

 

 

232)

XIII əsrdə yaşamış və  Şərqin, antik yunan fəlsəfəsinin və elminin təsiri altında formalaşan  Azərbaycan alimini göstərin

 

 

233)

N.Tusiyə aid fkirləri göstərin

 

 

234)

Hansı mütəfəkkir ədalətsiz siyasəti “despot” adlandırmışdır

 

 

235)

N.Tusi dövlətin siyasətindən bəhs edərkən onun özünü də iki qrupa bölür

 

 

236)

Cinayət və cəza problemlərinin həllində “Əvvəl xəstəlik müəyyən edilməli,onun yaranmasının səbəbləri müəyyən edilməli və sonda müalicəyə başlamalı” – fikri kimə məxsusdur

 

 

237)

N.Tusinin fikrincə cinayətlərin baş verməsinin qarşısının alınması üçün hansı üsullardan istifadə etmək lazımdır

 

 

238)

N.Tusi neçənci ildə və harada vəfat etmişdir

 

 

239)

“Edam cəzasina can atmaq düzgün deyil,cinayətkarın islah olunmasına,onun  tərbiyə-lənməsinə inanmamaq ağlasığan deyil”- fikri kimə məxsusdur

 

 

240)

Aşağıdakı  əsərlərdən hansının müəllifi  N.Tusidir

 

 

241)

“Əxlaqi-Nasir” əsəsrindəki “Əxlaqın saflaşdırılması haqqında” məqalə nəyə həsr olun-muşdur

 

 

242)

«Əxlaqi-Nasiri» kitabında cəzanın neçə növünü göstərmişdir

 

 

243)

N.Tusinin  “ziraət əhli” adlandırdığı zümrə

 

 

244)

N.Tusinin  “müamilə əhli” adlandırdığı zümrə

 

 

245)

N.Tusi  şəhər əhalisini öz xarakterlərinə görə neçe qrupa bölmüşdür

 

 

246)

N.Tusi cəmiyyətin müxtəlif təbəqələri arasında nizam-intizamın olmasını nədə görürdü

 

 

247)

Öz  siyasi və hüquqi təlimində dövlətin  iki -  xeyirxah və bədxah növünü fərqləndirən mütəfəkkir

 

 

248)

Dövlətin ədalətli və ədalətsiz kimi iki növünü göstərən mütəfəkkir

 

 

249)

N.Tusi bədxah (qeyri-xeyirxah) dövləti neçə növə bölmüşdür

 

 

250)

N.Tusi  qanunları  bölürdü

 

 

251)

N.Tusinin fikrincə,cinayətin törədilməsində təqsirin neçə forması mövcuddur

 

 

252)

N.Tusinin fikrincə “böyuk cair”, yəni ağır cinayətkar kimə deyirlər

 

 

253)

“Edam etməyə can atmaq lazım deyildir… Binanı uçurmaq və onun bərpa ediləcəyinə                                                                       inanmamaq ağlasığan şey deyildir “ – fikri kimə məxsusdur

 

 

254)

Adları çəkilənlərdən hansı hürufilik cərəyanının nümayəndəsidir

 

 

255)

Hürufilik cərəyanı neçənci əsrdə yaranmışdır

 

 

256)

Hüruyfiliyin banisi kimdir

 

 

257)

Aşağıdakılardan hansı cərəyan hürufiliyin ideya mənbələrindən biri olmuşdur

 

 

258)

Hürufilik təlimi hansı xarakter daşıyırdı

 

 

259)

Feodal cəmiyyəti hürufiliyi necə  qiymətləndirirdi

 

 

260)

Hürufiliyə görə sosial ədalətsizliyin kökundə nə dayanırdı

 

 

261)

İ.Nəsimi hansı idarəçilik formasının tərəfdarı idi

 

 

262)

Bu əsərdən biri hürufilik ideologiyasının banisi İ.Nəiminin deyil

 

 

263)

Molla Vəli Vidadi tənqid edirdi

 

 

264)

M.Vidadinin feodal quruluşuna münasibəti necə idi

 

 

265)

Bunlardan biri XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiridir

 

 

266)

Y.Qarabaği  neçənci  əsrdə yaşamışdır

 

 

267)

Y.Qarabağinin tənqid hədəfi nə idi

 

 

268)

  1. S.Təbrizinin mövcud quruluşun dəyişdirilməsini nədə görürürdü

 

 

269)

«Miratül-camal» əsərinin müəllifi kimdir

 

 

270)

Aşağıdakı əsərlərdən hansının müəllifi S.Təbrizidir

 

 

271)

XVIII əsrdə yaşamış məşhur Azərbaycan şair-mütəfəkkiri kimdir

 

 

272)

M.P.Vaqifin siyasi idealı

 

 

273)

  1. M.P.Vaqifin xalq üsyanlarına münasibəti necə idi

 

 

274)

«Görmədim» müxəmməsinin müəllifi kimdir

 

 

275)

XVIII əsrdə yaşamış Azərbaycan şairi və dövlət xadimi kimdir

 

 

276)

Q.Zakir çarizmin müstəmləkəçilik siyasətini necə qiymətləndirirdi

 

 

277)

Q.Zakir hansı təbəqənin maraqlarını müdafiə edirdi

 

 

278)

«Gülüstani-İrəm» əsərinin müəllifi kimdir

 

 

279)

A.Bakıxanovun siyasi idealı nə idi

 

 

280)

A.Bakıxanova görə maarifçi monarx

 

 

281)

  1. A.Bakıxanova görə əxlaqi kamilliyin əsası

 

 

282)

  1. A.Bakıxanova görə şərə qarşı necə mübarizə etmək lazımdır

 

 

283)

A.Bakıxanov  cəmiyyətin dəyişdirilməsi yolunu nədə görürdü

 

 

284)

  1. A.Bakıxanovun «Gülüstani-İrəm» əsəri

 

 

285)

A.Bakıxanovun etikaya həsr olunmuş əsəri

 

 

286)

A.Bakıxanovun dünyagörüşünün formalaşmasına təsir göstərən ədəbi məclis necə adlanırdı

 

 

287)

A.Bakıxanovun Dagıstan və Şirvan xalqlarının tarixinə həsr olunmuş əsəri

 

 

288)

A.Bakıxanova görə insanların davranışının əsasını

 

 

289)

A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi

 

 

290)

A.Bakıxanov hansı hökmdarın fəaliyyətini yüksək qiymətləndirirdi

 

 

291)

A.Bakıxanovun siyasi və hüquqi baxışlarının xarakteri

 

 

292)

M.Ş.Vazehin təliminin xarakterik xüsusiyyətləri nədən ibarətdir

 

 

293)

Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir

 

 

294)

  1. M.Ş.Vazehin Tiflisdə yaratdığı ədəbi məclis necə adlanırdı

 

 

295)

M.Ş.Vazeh hansı mütəfəkkirin ateist görüşlərinin formalaşmasına təsir göstərmişdir

 

 

296)

Aşağıdakılardan hansı M.Ş.Vazehin tənqid hədəflərindən deyil

 

 

297)

Aşağıda adları göstərilən mütəfəkkirlərdən hansı XIX əsrin I yarısında yaşamış

maarifçilərin nümayəndələrindəndir

 

 

298)

Mirzə Kazımbəy  təbiət və cəmiyyət hadisələrinin inkişafını necə qəbul edirdi

 

 

299)

Aşağıdakı göstərilən əsərlərdən hansının müəllifi Mirzə Kazımbəydir

 

 

300)

Mirzə Kazımbəyin siyasi görüşlərinin xarakterik xüsusiyyəti nədən ibarətdir

 

 

301)

M.Kazımbəyin hüquqi görüşlərində hüququn hansı sahələrinə xüsusi diqqət yetirilmişdir

 

 

302)

M.Kazımbəyin hüquq sahəsində irəli sürdüyü tələb nədən ibarət idi

 

 

303)

M.Kazımbəyin istibdada mənfi münasibəti hansı əsərində öz əksini tapmışdır

 

 

304)

M.Kazımbəy müridizm hərəkatını necə qiymətləndirirdi

 

 

305)

«Dərbərndnamə» əsərinin müəllifi kimdir

 

 

306)

Britaniya kraliçası M.Kazımbəyin hansı əsərinin ingilis variantını «Qızıl medal»a layiq görmüşdü

 

 

307)

Aşağıda qeyd olunanlardan hansı M.Kazımbəyin tarixi səpgidə yazdığı əsərdir

 

 

308)

M.Kazımbəy  təbiət hadisələri, onların inkişaf qanunauyğunlüqları necə  qəbul edirdi

 

 

309)

«Bab və balilər» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir

 

 

310)

«Şəraül-islam» əsərinin müəllifi hansı mütəfəkkirdir

 

 

311)

«Müridizm və Şamil» əsərinin müəliifi hansı mütəfəkkirdir

 

 

312)

M.Kazımbəy «Bab və babilər» əsərində babilər hərəkatını necə qiymətləndirirdi

 

 

313)

Babilər hərəkatının tədqiqatçısı hansı mütəfəkkir olmuşdur

 

 

314)

XIX əsrin birinci yarsında müridizm və Şamil hərəkatı haqqında əsər yazan hansı mütəfəkkir olmuşdur

 

 

315)

XIX əsrin birinci yarısında islam tarixi haqqında mükəmməl tədqiqat əsəri yazan hansı  mütəfəkkir olmuşdur

 

 

316)

Bunlardan hansı XIX əsrin birinci yarısında yaşamış Azərbaycan maarifçisidir

 

 

317)

M.F.Axundzadə tənqid edirdi

 

 

318)

M.F.Axundzadənin hüquqi təlimi nəyə əsaslanırdı

 

 

319)

  1. M.F.Axundzadəyə görə hüquq

 

 

320)

«Kəmalüddövlə məktubları» əsərinin müəllifi kimdir

 

 

321)

M.F.Axundzadə  siyasi-hüquqi baxışlarında hansı tələbi irəli sürürdü

 

 

322)

  1. M.F.Axundzadənin tələblərindən biri də budur

 

 

323)

M.F.Axundzadə görə sosial tərəqqinin mahiyyəti  nədən ibarətdir

 

 

324)

  1. M.F.Axundzadə görə tərəqqi

 

 

325)

M.F.Axundzadə görə dünyəvi və ruhani hakimiyyətin qarşılıqlı münasibəti

 

 

326)

  1. M.F.Axundzadə görə  tərəqqinin düşməni

 

 

327)

M.F.Axundzadə yaradıcılığının ilk dövrlərdə istibdad quruluşunun hansı yolla dəyişdiril-məsi ideyasını qəbul edirdi

 

 

328)

  1. M.F.Axundazədənin 60-cı illərdə siyasi idealı

 

 

329)

M.F.Axundazədənin 70-ci illərdən başlayaraq siyasi idealı

 

 

330)

M.F.Axundzadə cinayətkarlığın səbəbini nədə  görürdü

 

 

331)

  1. M.F.Axundzadəyə görə qanun

 

 

332)

M.F.Axundazədə hansı cəza növünün əleyhinə idi

 

 

333)

  1. M.F.Axundazədəyə görə müstəbid

 

 

334)

M.F.Axundazədənin siyasi və hüquqi təlimi sələflərinin ideya və görüşlərindən fərqləndirən cəhət kimi göstərmək olar

 

 

335)

M.F.Axundazədənin irsinin və fəaliyyətinin təhlili onun yara­dı­cı­lığının inkişafının neçə dövrünü fərqləndirməyə imkan verir

 

 

336)

M.F.Axundazədənin yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır

 

 

337)

Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir. Söhbət M.F.Axundazədənin hansı əsərindən gedir

 

 

338)

M.F.Axundazədə dövlətin  mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi

 

 

339)

M.F.Axundazədənin  hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur

 

 

340)

Yaradıcılığının ilk dövründə M.F.Axundazədənin ideal dövlət idarəçilik forması hansı idi

 

 

341)

M.F.Axundazədə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlət forması ideal dövlət kimi ifadə olunur

 

 

342)

M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” əsərində hansı dövlətin idarəetmə qurulu-şu əsasında ideal dövlət idarəetmə forması təsvir olunur

 

 

343)

M.F.Axundazə “Kəmalüddövlə məktubları” traktatında monarxın hakimiyyətinin hansı yolla məhdudlaşdırılması təklif olunurdu

 

 

344)

M.F.Axundazədəyə görə parlament necə olmalı idi

 

 

345)

M.F.Axundazədəyə görə qanunverici funksiya necə həyata keçirilməli idi

 

 

346)

1875-ci ildə yazdığı «Yek kəlmə» məqaləsində M.F.Axundazədə hansı dövlət idarəetmə formasının tərəfdarı kimi çıxış edirdi

 

 

347)

Müsəlman hüququnun mənşəyinin izahında M.F.Axundazədənin  mövqeyi necə idi

 

 

348)

M.F.Axundazədənin  hüquqşünaslıq barəsində dediyi hansı fikir doğrudur

 

 

349)

M.F.Axundazədənin  yaradıcılıqında hansı hüquq sahələrinə geniş yer ayrılır

 

 

350)

M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın neçə səbəbə görə zəruri olduğunu qeyd edir

 

 

351)

M.F.Axundazədə cinayətkarlığın əsas səbəbini nədə görürdü

 

 

352)

M.F.Axundazədə cəmiyyətdə cəzanın zəruriliyinin səbəbi kimi göstərirdi

 

 

353)

M.F.Axundazədə  insan tələbatını hansı qruplara bölürdü

 

 

354)

M.F.Axundazədənin və onun ardıcıllarının silki imtiyazları ləğv etmək və silklərin hüquqlarını bərabərləşdirmək tələblərinin əsasında dayanırdı

 

 

355)

M.F.Axundzadə müsəlman hüququ sistemini hansı əsərdə tənqid edirdi

 

 

356)

M.F.Axundzadə azadlıq anlayışına hansı hüquq və azadlıqları daxil edirdi

 

 

357)

M.F.Axundzadə ağıllı,müdrik hökmdara rəğbətini hansı əsərində göstərmişdir

 

 

358)

M.F.Axundzadə istibdadın ekvivalenti kimi hansı ifadəni işlətmişdi

 

 

359)

M.F.Axundzadə  cinayətkarlığın qarşısının alınmasında hansı vasitələrin əhəmiyyətini rədd edirdi

 

 

360)

  1. M.F. Axundzadəyə görə elmin, biliyin yayılması işində əsas maneələrdən biri də

 

 

361)

Azərbaycanda  ilk dəfə «təbii hüquq» anlayışı hansı mütəfəkkirin ideyalarında şərh olunmuşdur

 

 

362)

M.F.Axundzadəyə görə mülkiyyətə münasibətdə dövlətin əsas vəzifəsi nədən ibarətdir

 

 

363)

M.F.Axundzadə vətəndaşların «mülki hüquq» və azadlıqlarının qorunması üzrə fəaliyyəti dövlətin vətəndaşlarına munasibətdə hansı funksiyası kimi nəzərdən keçirilirdi

 

 

364)

M.F.Axundzadə Azərbaycan siyasi-hüquqi fikir tarixində hansı ideoloji cərəyanın nümayəndəsidir

 

 

365)

M.F.Axundzadəyə görə konstitusiyalı monarxiya dövlət idarəetmə formasının əsas xüsusiyyətləri  aşağıdakılardır

 

 

366)

Hansı əsərində M.F.Axundzadə respublika tərəfdarı kimi çıxış edir

 

 

367)

M.F. Axundzadə azadlığa verdiyi anlayışı göstərin

 

 

368)

M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında  konstitusiyanın kim tərəfindən qəbul edilməsini təklif edirdi

 

 

369)

M.F.Axundzadəyə görə respublika idarəçilik formasında  cəmiyyət necə idarə olunmalı idi

 

 

370)

M. F. Axundzadə yaradıcılığının ilkin dövrü hansı əsəri ilə başa çatır

 

 

371)

“Mütəfəkkir bu əsərində mövcud quruluşa qarşı inqilabi mübarizə yolunu açıq etiraf etmiş, burada istibdadın zorakılıq yolu ilə devrilməsinə çağırış tam aydınlıqla səslənmişdir.” Söhbət M.F.Axundzadənin hansı əsərindən gedir

 

 

372)

M.F.Axundzadə  dövlətin  mənşəyini hansı mövqedən izah edirdi

 

 

373)

M.F.Axundzadənin hansı əsərlərində feodal dövlət quruluşu kəskin tənqid olunur

 

 

374)

Asagıdakılardan hansı M.F.Axundzadəyə  aiddir

 

 

375)

Aşağıdakı hansı sualda uygunluq gozlənilmisdir

 

 

376)

M.F.Axundzadənin Azerbaycan ictimai və siyasi-hüquqi fikir tarixində yeri

 

 

377)

M.F.Axundzadə hansi əsərində muvəqqəti nikahlara icazə verilməsini tənqid edirdi

 

 

378)

Siyasi və hüquqi ideologiysında “sivilizasiya” , “tərəqqi” kimi anlasiyların izahını verən mütəfəkkir

 

 

379)

M.F.Axundzədənin sosial tərəqqidə muhum yeri elmin inkisafina verməsi hansi mutəfəkkirlə  eynilik təskil edir

 

 

380)

  1. M.F.Axundzadənin   məhkəmə orqanlarinin fəaliyyəti məsələsini   daha kəskin qoyduğu əsər

 

 

381)

M.F.Axundzadənin maarifçi monarx ideyasının əks olunduğu əsər

 

 

382)

XIX əsrin  ikinci yarsında siyasi –hüquqi fikir tarixində cəmiyyətin inqilabi yolla dəyişdirilməsi ideyasını irəli sürən mütəfəkkir

 

 

383)

M.F.Axundzadənin feodal cəmiyyətinin islahat yolu ilə dəyisdirilməsinin mümkünlüyü  ideyasını irəli sürdüyü əsəri

 

 

384)

  1. M.F.Axundzadənin   kisi və qadınlara bərabər huquqların verilməsi tələbi ilə cixis  etdiyi məqalə

 

 

385)

XIX əsrin ikinci yarısında Azərbaycanda ədalət mühakiməsini hansı məhkəmələr həyata keçirirdilər

 

 

386)

  1. H.Zərdabi   zəruri hesab edirdi

 

 

387)

  1. H.Zərdabinin   irqi siyasətə münasibəti necə idi

 

 

388)

H.Zərdabi cinayətkarlığın aradan qaldırılmasını, ədalət mühakiməsinin tətbiqini və qanunçuluğa əməl etməni nədə görürdü

 

 

389)

N.Zərdabinin mətbuat sahəsində xidməti

 

 

390)

H.Zərdabinin müasiri olduğu dövrün məhkəmələri haqqında fikri hansıdır

 

 

391)

H.Zərdabi neçənci əsrdə yaşamışdı

 

 

392)

H.Zərdabi hansı mütəfəkkirin ardıcıllarından biridir

 

 

393)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir

 

 

394)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi H.Zərdabidir

 

 

395)

H.Zərdabi insan cəmiyyətinin inkişafında hansı dövrləri fərqləndirirdi

 

 

396)

H.B.Zərdabinin sosioloji görüşləri kimin görürşləri ilə səsləşir

 

 

397)

M.F. Axundzadənin ənənələri hansı mütəfəkkirlər tərəfindən davam etdirilmişdir

 

 

398)

H.Zərdabinin 1864-cü il islahatına münasibəti necə idi

 

 

399)

  1. H.Zərdabinin beynəlxalq hüquqa dair fikirlərini göstərin

 

 

400)

H.Zərdabini hansı təbəqənin ideoloqu hesab etmək olar

 

 

401)

H.B.Zərdabini Monteskye ilə yaxınlaşdıran ümumi cəhət hansıdır

 

 

402)

H.Zərdabinin cəmiyyətin nöqsanlarına dair tənqidi fikirlərin əhəmiyyəti nədə idi

 

 

403)

H. Zərdabiyə görə ədalət mühakiməsini məhv edən səbəblərdən deyil:

 

 

404)

«Əkinçi» qəzetinin ilk nömrəsi nə vaxt nəşr olunub

 

 

405)

«Əkinci» qezetinin yaradicisi kim olmusdur

 

 

406)

M.Şaxtaxtlı hansı idarəetmə formasını ən yaxşı hesab edirdi

 

 

407)

M.Şaxtaxtlının təliminə görə Azərbaycan

 

 

408)

  1. M.Şaxtaxtlının təliminə görə qadınların hüquqi vəziyyəti

 

 

409)

Bu əsərlərdən hansının müəllifi M.Şaxtaxtlıdır

 

 

410)

  1. M.Şaxtaxtlıya görə tərəqqi nədir

 

 

411)

M.Şaxtaxtlının ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ

 

 

412)

M. Şaxtaxtlının əsərlərinə hansı aiddir

 

 

413)

«Sərqi-Rus» qəzetinin naşiri

 

 

414)

Aşağıdakılardan birinin müuəllifi  M.Şaxtaxtlıdır

 

 

415)

Aşağıdakılardan birinin müuəllifi  M.Şaxtaxtlıdır

 

 

416)

Aşağıdakılardan birinin müuəllifi  M.Şaxtaxtlıdır

 

 

417)

M.Şaxtaxtlının  hüququn mənşəyinə dair düzgün olmayan fikrini göstərin

 

 

418)

M.Şaxtaxtlının  hüququn mənşəyinə dair düzgün olan fikrini göstərin

 

 

419)

M.Şaxtaxtlının Gənc türklər hərəkatına münasibəti

 

 

420)

M.Şaxtaxtının Gənc türklər inqilabına verdiyi qiymət

 

 

421)

«Türkiyəni necə xilas etməli?» məqaləsinin müəllifi

 

 

422)

M.Şaxtaxtlıya görə istibdad quruluşu

 

 

423)

M.Şaxtaxtlının məhkəmələrlə bağlı tənqidi fikirləri

 

 

424)

M.Şaxtaxtlının respublika idarəçilik forması haqqında fikirləri hansı məqaləsində ifadəsini tapmışdır

 

 

425)

M.Şaxtaxtlı  «Konstitusiya və müsəlmanlar» məqaləsində boşanmaq hüququ ilə bağlı hansı təklifi irəli sürmüşdü

 

 

426)

M.Şaxtaxtlı ailə hüququ sahəsində tərəfdar olduğu məsələ

 

 

427)

E.Sultanovun mühakimə icraatında tənqid etdiyi məsələ

 

 

428)

E.Sultanovun 1883-cü ildə təşkil etdiyi cəmiyyət necə adlanırdı

 

 

429)

E.Sultanovun əsərlərində ən mühüm mövzularıdan biri

 

 

430)

Bunlardan hansı E.Sultanovun qadın azadlığına həsr olunmuş  məqaləsidir

 

 

431)

E.Sultanov cinayət haqqında mühakimələrindən biri

 

 

432)

H.Minasazova görə xalqı maarifləndirmək öncə nəyi məhv etmək lazımdır

 

 

433)

H.Minasazov  Dövlət Dumasında əsas nəyi tənqid edirdi

 

 

434)

H.Minasazov cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi

 

 

435)

H.Minasazova görə müasiri olan dövrdə nikah müqaviləsini necə adlandırırdı

 

 

436)

C.Məmmədquluzadənin  təsis etdiyi «Molla Nəsrəddin» jurnalı neçə il nəşr olunmuşdur

 

 

437)

  1. C. Məmmədquluzadə hansı idarəetmə formasını ən yaxşı hesab edirdi

 

 

438)

C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin yenidən qurulmasını nədə görürdü

 

 

439)

C.Məmmədquluzadə görə bu amillərdən hansı  şəxsiyyətin formalaşmasına təsir etmir

 

 

440)

C.Məmmədquluzadə ailə hüququ sahəsində tənqid etdiyi məsələ

 

 

441)

Bunlardan hansı C.Məmmədquluzadənin əsəridir

 

 

442)

C.Məmmədquluzadə  demokratik respublika haqqında fikirlərini hansı əsərində vermişdi

 

 

443)

C.Məmmədquluzadənin siyasi-hüquqi baxışlarının əsasını nə təşkil edirdi

 

 

444)

«Molla Nəsrəddin» jurnalının ilk nömrəsi neçənci ildə nəşr olunmuşdu

 

 

445)

C.Məmmədquluzadə hansı  jurnalın yaradıcısıdır

 

 

446)

«Sizi deyib gəlmişəm, ey mənim müsəlmanlar qardaşlarım» çağırışı ilə gedən məqalə hansı jurnalın birinci nömrəsinin baş məqaləsi idi

 

 

447)

«Molla Nəsrəddin»in  nəşrinin birinci  mərhələsi hansı dövrü əhatə edir

 

 

448)

«Molla Nəsrəddin»in  nəşrinin ikinci  mərhələsi hansı dövrü əhatə edir

 

 

449)

«Molla Nəsrəddin»in  nəşrinin  üçüncü  mərhələsi hansı dövrü əhatə edir

 

 

450)

«Molla Nəsrəddin»in  birinci   nömrəsi harada nəşr olunmuşdur

 

 

451)

«Molla Nəsrəddin» 1921-1922-ci illərdə (ikinci  mərhələsi)  harada nəşr olunmuşdu

 

 

452)

«Molla Nəsrəddin» 1922-1931-ci  illərdə (üçüncü mərhələ)  harada nəşr olunmuşdu

 

 

453)

C.Məmmədquluzadə cəmiyyətin hansı yolla dəyişdirilməsinin tərəfdarı idi

 

 

454)

C.Məmmədquluzadənin dini xurafatı tənqid etdiyi əsəri bunlardan hansıdır

 

 

455)

C.Məmmədquluzadənin siyasi idealı hansı  quruluş idi

 

 

456)

C.Məmmədquluzadə dövlətin mənşəyi barədə

 

 

457)

C.Məmmədquluzadəyə görə bunlardan biri respublikanın müsbət cəhətlərindən deyil

 

 

458)

N.Nərimanovun hansı əsəri istibdad rejiminin tənqidinə həsr olunmuşdur

 

 

459)

N.Nərimanov aşağıdakı dövlət formalarını fərqləndirirdi:

 

 

460)

N.Nərimanovun xalqın  adıt-ənələrinə və  din etiqadlarına münasibəti

 

 

461)

N.Nərimanovun dövlət və hüquqa aid aşağıdakı fikrlərindən doğru olanını göstərin

 

 

462)

N.Nərimanov insan hüquq və azadlıqlarının müdafiəsinin  hansı quruluşda mümkün olması qənaətinə gəlmişdi.

 

 

463)

N.Nərimanovun  ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının birinci mərhələsində siyasi idealı

 

 

464)

N.Nərimanovun ictimai-siyasi görüşlərinin inkişafının ikinci mərhələsində siyasi idealı

 

 

465)

N.Nərimanovun siyasi görüşlərinin yetkin dövründə siyasi idealı

 

 

466)

N.Nərimanova  insanları qorxaq və müti edən səbəblərin əsası

 

 

467)

M.Ə.Rəsulzadəyə görə milli demokratik dövləti qurmaq üçün Azərbaycan xalqı

nə əldə etməlidir

 

 

468)

M.Ə.Rəsulzadəyə görə Azərbaycana nə tələb olunurdu

 

 

469)

M.Ə.Rəsulzadənin fikrincə Azərbaycanda  hansı idarəçilik forması qurulmalı idi

 

 

470)

M.Ə.Rəsulzadəyə görə hürriyyət

 

 

471)

Aşağıdakılardan hansı1918-1920-ci illərdə Azərbaycan siyasi və hüquqi   ideologiyasının qarşısında duran əsas məsələlərdən deyildi

 

 

472)

XIX əsrdə Şimali Azərbaycanın Rusiya tərəfindən işğal edilməsi siyasi və hüquqi fikrin inkişafı sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb oldu

 

 

473)

Bunlardan hansı Cümhuriyyət dövrünün görkəmli hüquqşünas və ictimai

xadimlərindən deyil

 

 

474)

Xalq Cümhuriyyətinin siyasi liderləri hansı idarəçilik formasını yaranmasına nail oldular

 

 

475)

Müsəlman Şərqində və türk dünyasında ilk demokratik repsbulika hansı dövlət hesab olunur

 

 

476)

Azərbaycan xalq Cümhuriyyətinin yaradılmasının tarixi-siyasi əhəmiyyətinə  aid etmək olar

 

 

477)

ADR-in qurulması ictimai fikir sahəsində hansı dəyişikliklərə səbəb olmuşdur

 

 

478)

Bütövlükdə Rusiya imperiyasının türk-müsəlman əhalisini çarizmə qarşı birləşdirmək və bu məqsədlə vahid siyasi təşkilat yaratmaq idyeası harada yaranmışdı

 

 

479)

1906-cı ildə Rusiyanın ilk parlamentinə – 1-ci Dövlət Dumasına üzv seçilmiş  Azərbaycanın tanınmış ziyalıları hansılardır

 

 

480)

1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək yaratmış Azərbaycan mütəfəkkirini göstərin

 

 

481)

M.Ə. Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır

 

 

482)

M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı «Bakıdan məktub»adlı məqaləsi neçənci ildə harada çap olunmuşdur

 

 

483)

M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı hansı başlıqla çap olunmuşdu

 

 

484)

M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur

 

 

485)

M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı olan «Bakıdan məktub» 1903-cü ildə Tiflisdə hansı qəzetdə çap olunmuşdur

 

 

486)

  1. M.Ə. Rəsulzadənin ilk mətbu yazısı «Bakıdan məktub»adlı məqaləsi neçənci ildə və harada çap olunmuşdur

 

 

487)

M.Rəsulzadə tərəfindən «Müsəlman Gənclik təşkilatı» adlı gizli dərnək neçənci ildə yaradılmışdır

 

 

488)

1902-1903-cü illərdə «Müsəlman Gənclik Təşkilatı» adlı gizli bir dərnək

yaratmış Azərbaycan ziyalısını göstərin

 

 

489)

M.Ə. Rəsulzadənin fikrincə,   hürriyyət (azadıq)  neçə formada mövcuddur

 

 

490)

M.Rəsulzadənin fikrincə, hürriyyətin (azadlığın) hansı formaları var

 

 

491)

Hürriyyətin (azadlığın) formalarına aid deyildir

 

 

492)

Müsavat Partiyası neçənci ildə və  harada yaradılmışdır

 

 

493)

İlkin yaradıldığı dövrdə Müsavat Partiyasının proqramının xarakteri necə idi

 

 

494)

Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbay-canlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə aiddir

 

 

495)

Birinci dünya müharibəsi illərində milli-azadlıq mübarizəsinin önündə gedən azərbaycanlı ziyalıların çar hökuməti qarşısında qoyduğu tələblərə  aid olmayanı göstərin

 

 

496)

Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin (AXC) yaradılmasını neçənci ildə hansı təşkilat elan etdi

 

 

497)

Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin ilk hökümətinin tərkibi neçə nəfərdən ibarət idi

 

 

498)

28 may 1918-ci  ildə İstiqlal Bəyannaməsinin elan edilməsinin xalqımızın dövlətçilik  tarixində rolu nədən ibarətdir

 

 

499)

Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti neçənci ildə süqut etdi

 

 

500)

AXC-nin Hökumət başçısı kim olmuşdur